جزایر فی فی در تایلند

به گزارش تور کانادا، جزایر فی فی (koh phi phi) با مناظری شگرف از غارهای زیبا به یکی از جاذبه‌های تور تایلند تبدیل شده است. در این جزیره می‌توانید پس از پیاده‌روی در جنگل‌های گرمسیری زیبا غارهایی زیبا با مناظری باورنکردنی پیدا نمایید.

جزایر فی فی در تایلند

در این جزایر امکان غواصی و شنا در زیر آب وجود داشته و مطمئن باشید که شنا در بین صخره‌های آهکی منطقه یکی از بهترین لحظات عمر شما را رقم خواهد زد. اگر جز عاشقان سینما باشید حتما بازدید از خلیج مایا در تور تایلند قیمت برای شما هیجان‌انگیز خواهد بود چرا که در این خلج فیلم لئوناردو دی کاپریو فیلم برداری شده است. مرجان و ماهی های زیبا و جلوه های خیره کننده در زیر آب از دیگر جاذبه‌های این جزیره هستند.

در کنار ساحل می توانید با اجاره قایق های کوچک کایاک به همراه راهنما گشتی در منطقه بزنید و روزی آرام را تجربه نمایید. دکه های کوچک خوراکی نیز پذیرای گردشگران هستند، اما فراموش نکنید که باید خوراکی خود را سفت بچسبید. یک لحظه غفلت مساوی است با میمونی که آن را جلو چشم شما گاز می زند و می خورد. ساحل لانگ نیز یکی از نقاط دیدنی جزایر فی فی به شمار می‌رود. این ساحل محل خوبی برای تماشای غروب آفتاب است. اگر خوش شانس باشید و جزر و مد هم نباشد، می‌توانید تا قسمت زیادی از جزیره را پیاده روی نمایید.

جزایر شش گانه فی فی، که کرابی نیز خوانده می شوند، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری تایلند به شمار می‌روند.  از بین شش جزیره، فقط یکی از جزائر با عنوان فی فی دان مسکونی بوده و گردشگران می‌توانند در طی سفری یک روزه از سایر جزائر نیز بازدید نمایند. بنابراین بعد از دیدار از پوکت، به هیچ وجه سفر به این نقطه از تایلند را از یاد نبرید. جزایر فی فی مطمئنا یکی از بهترین سفرهای شما خواهند شد.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 210

به "جزایر فی فی در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزایر فی فی در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید