خبرنگاران البرز در مقابله با کرونا شرایط مطلوبی دارد

به گزارش تور کانادا، کرج - خبرنگاران - استاندار البرز گفت: همراهی مردم در رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی موجب شد تا این استان در مقابله با کرونا از شرایط مطلوبی برخوردار گردد.

خبرنگاران البرز در مقابله با کرونا شرایط مطلوبی دارد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

عزیزاله شهبازی روز شنبه در حاشیه بیست و سومین نشست ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رییس جمهوری و استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، اضافه نمود: بنا بر اعلام رییس جمهوری و به درخواست مردم متدین کشور ، مقرر شد نماز جماعت با رعایت فاصله و دستورالعمل ها در مساجد سراسر کشور از جمله البرز برگزار گردد.

وی ادامه داد: در این جلسه مصوب شد که محدودیت ساعت کار پاساژها رفع شده و این اماکن با رعایت دستورالعمل ها بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

شهبازی گفت: بعضی از موضوعاتی در این جلسه مورد آنالیز نهاده شد و قرار شد در جلسات آینده با آنالیز بیشتر درباره آنها تصمیم گیری گردد.

استاندار البرز بیان داشت: یکی از این موضوعات بازگشایی صحن های حرم های مطهر در ساعات شب بود که بنا شد با آنالیز بیشتر و تا یید وزارت بهداشت این تصمیم در جلسه بعد آنالیز و نتیجه آن اعلام گردد.

وی اضافه نمود: همچنین در زمینه بازگشایی سینماها و بعضی مراکز فرهنگی نیز باید با رعایت احتیاط ها بازگشایی ها مورد آنالیز قرار گیرد.

استاندار البرز در ادامه ضمن گرامیداشت ایام رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد، اضافه نمود: نهضت امام راحل (ره) با تمامی فراز و نشیب ها همچنان پیروز و پا بر جاست.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 547

به "خبرنگاران البرز در مقابله با کرونا شرایط مطلوبی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران البرز در مقابله با کرونا شرایط مطلوبی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید