خبرنگاران صنوف عرضه مایحتاج اساسی شهروندان در مشهد تعطیل نمی شوند

به گزارش تور کانادا، مشهد- خبرنگاران- رییس اتاق اصناف مشهد گفت: فعالیت همه واحدهای صنفی این شهر که مایحتاج مردم را عرضه می نمایند اعم از نانوایی، سوپرمارکت، مغازه عرضه خوار و بار، فروشندگان گوشت قرمز، مرغ، ماهی و تخم مرغ همچنین میوه و سبزی در همه ساعات متداول و مرسوم دایر است و به هیچ وجه برای فعالیت این اصناف محدودیت زمانی در نظر گرفته نشده است.

خبرنگاران صنوف عرضه مایحتاج اساسی شهروندان در مشهد تعطیل نمی شوند

محمود بنانژاد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با این حال با هدف کاهش تردد، ساعات فعالیت بعضی از اصناف غیر مرتبط با مواد غذایی و مایحتاج مردم در ایام پیش رو محدود می گردد.

وی افزود: هیچ مسئله ای در زمینه تامین کالا در واحدهای صنفی وجود ندارد و مردم اطمینان خاطر داشته باشند کالاهای مورد احتیاج در دسترس آنان قرار می گیرد.

رییس اتاق اصناف مشهد گفت: توزیع گوشت و مرغ منجمد با قیمت مصوب طرح تنظیم بازار شروع شده است و حتی مرغ منجمد زیر قیمت مصوب نیز به فروش می رسد.

بنانژاد افزود: براساس مصوبه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا محدودیت زمانی سایر واحدهای صنفی غیرضرور از جمله فروشگاه های لوازم خانگی، تلفن همراه، رایانه، پوشاک، کیف و کفش به صورت یک شیفت از ساعت 10 صبح تا 18 بعداز ظهر بوده و در این بازه زمانی مجاز به فعالیت خواهند بود.

وی ادامه داد: بعضی از صنوف پرخطر مانند گیم نتها، تالارهای پذیرایی، نمایشگاه های اتومبیل، مشاوران معاملات املاک هم تعطیل اعلام شدند.

رییس اتاق اصناف مشهد گفت: مردم در صورت مواجهه با عدم عرضه کالاهای اساسی توسط متصدیان واحدهای صنفی به ویژه نانوایی ها، فروشگاههای عرضه گوشت و مرغ، خوار و بار و میوه می توانند مراتب را به صورت شبانه روزی با شماره تلفن 124 در میان گذاشته و یا به شماره 3000134124 پیامک نمایند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

96 اتحادیه و 105 هزار و 607 واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی در مشهد فعال است که از این تعداد 55 هزار و 419 واحد توزیعی، 17 هزار و 129 واحد تولیدی، 16 هزار و 929 واحد خدماتی و 16 هزار و 130 واحد فنی است.

شمار مبتلایان به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به کرونا تا به امروز در خراسان رضوی به دو هزار و 918 بیمار رسیده است.

همچنین بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان به ویروس کووید 19 عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه گیر است در خراسان رضوی 568 نفر گزارش شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 364

به "خبرنگاران صنوف عرضه مایحتاج اساسی شهروندان در مشهد تعطیل نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صنوف عرضه مایحتاج اساسی شهروندان در مشهد تعطیل نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید