سامسونگ قصد ندارد تاریخ عرضه گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 را به تعویق بیندازد

به گزارش تور کانادا، به نظر می رسد شیوع ویروس کرونا سامسونگ را تحت تاثیر قرار نمی دهد چون مانند سری اس 20، تاریخ عرضه گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 نیز قرار نیست با تاخیر روبرو گردد!

سامسونگ قصد ندارد تاریخ عرضه گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 را به تعویق بیندازد

اگر خاطرتان باشد، سامسونگ زمانی از گوشی های سری اس 20 رونمایی کرد که ویروس کرونا در حال شدت دریافت بود و اتفاقا بعد از مراسم رونمایی از پرچم داران این شرکت بود که نمایشگاه ها یکی پس از دیگری لغو شدند و معرفی گوشی ها و یا عرضه آن ها نیز به وقت دیگری موکول شد. اما اس 20 جز آن دسته از گوشی هایی بود که درست سر وقت معرفی و به بازار عرضه شد.

اگرچه سری اس 20 فروش خوبی را به خاظر ویروس کرونا تجربه نکردند، گوشی های بسیاری از شرکت ها با کمبود قطعات روبرو شدند و حتی اپل هم احتمالا تاریخ عرضه آیفون 12 خود را به تعویق انداخت، به نظر می رسد مادامی که صحبت از پرچم داران سامسونگ است، تغییری در برنامه ها ایجاد نمی گردد!

معمولا در نظر کاربران، تنها گوشی که می تواند آیفون ها را شکست دهد یک محصول از سری نوت سامسونگ است. اما از آن جایی که این گوشی ها چند ماهی زودتر از آیفون راهی بازار می شوند، پیش بینی می شد سال جاری سامسونگ نتواند مطابق برنامه گوشی های خود را عرضه کند. این در حالی بود که بسیاری ها تمایل داشتند رقابت حساس بین نوت 20 و آیفون 12 را مشاهده نمایند. اما عجیب است که می بینیم یک رسانه کره ای در گزارشی ادعا نموده سامسونگ در حال آماده سازی است تا سری نوت را رونمایی کند و هیچگونه تاخیری نیز در تاریخ آن رخ نخواهد داد.

تصویر منتسب به گلکسی نوت 20 اینبار در تبلیغات اسپلیت سامسونگ دیده شد!

تاریخ عرضه گلکسی نوت 20 بدون تغییر خواهد ماند

اینکه سامسونگ در حال آماده سازی است به نقل از یک اینسایدر است که نام او فاش نشده ولی یک خبرگزاری رسمی کره ای آن را منتشر کرد. هرچند هیچ شرح بیشتری نیز در رابطه با عدم تغییر تاریخ عرضه گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 ارائه نشد. بنابراین بهتر است با نگاهی به گذشته نتیجه بگیریم ماه آگوست همان زمانی است که سری نوت به بازار عرضه می شوند. جالب است بدانید یکی دو ماه پیش گفته می شد سامسونگ به دنبال این است که سری نوت 20 را خیلی زود به بازار عرضه کند!

ممکن است بسیار عجیب به نظر برسد اما اگرچه دنیا فعلا در شرایط خوبی به سر نمی برد و برای بازارها و کسب و کار مختلف نیز مسائل زیادی بوجود آمده، امکان برگزاری رویداد آنپکد سامسونگ در ماه جولای همچنان یکی از گزینه هایی است که در خصوص لغو آن حرفی به میان نیامده. آن هم مسلما به این خاطر است که مقر اصلی سامسونگ در کشور کره بنا شده و خب مهندسین و کارگران معمولی می توانند در دفاتر خود مشغول بکار باشند.

وان پلاس8 پرو در بنچمارک Geekbench 5، گلکسی اس 20 اولترا را شکست داد!

البته منظور از رویداد احتمالا آن رویدادی نیست که هزاران نفر در آن به صورت فیزیکی شرکت داشته باشند چون بعید به نظر می رسد اصلا کسی به این کنفرانس برود. بنابراین احتمال برگزاری یک رویداد آنلاین بسیار زیاد است. هرچند هنوز هیچ چیزی معین نشده و ممکن است وخامت اوضاع تا حدی پیش برود که اصلا شاهد معرفی این محصول در زمان مقرر نباشیم!

شنیده می گردد اپل قرار است تاریخ عرضه گوشی های خود را مدت زمان زیادی به تعویق بیندازد ولی در رابطه با نوت 20 هنوز چنین خبری منتشر نشده و بعید به نظر می رسد چنین اتفاقی هم رخ دهد و احتمالا نماینده سامسونگ زودتر روانه بازار می گردد.

گلکسی نوت 20 می تواند محصولی رویایی باشد!

در خصوص معینات سخت افزاری، طراحی ظاهری و قابلیت های نوت 20 فعلا شایعات بسیار کمی وجود دارد و خب طبیعی هم هست. در حال حاضر فقط شکل تغییر یافته گلکسی اس 20 اولترا را می بینیم که به همراه قلم S-Pen و با گوشه های تیز در وب سایت ها ظاهر می گردد که خب ادعا می نمایند قرار است نوت 20 باشد! از عجیب ترین خبرهایی هم که تا به امروز منتشر شده یک بنچمارک به ظاهر معتبر است که نشان می دهد گلکسی نوت 20 پلاس احتمالا با حافظه رمی کمتر از گلکسی اس 20 پلاس 5G راهی بازار گردد و خب این مسئله واقعا دور از ذهن است! مسئله اما زمانی جالب تر می گردد که بدانیم این حرف را مکس وین بچ، یکی از افشاگران معروف سامسونگ بیان نموده!

اگرچه رسانه کره ای هیچ خبر موثقی در رابطه با معینات احتمالی و یا مدل های مختلف گلکسی نوت 20 نداشته، یک قابلیت جذاب می تواند آن ها را از سایر پرچم دارها و حتی سری اس 20 متمایز کند. احتمالا می دانید در خصوص چه قابلیتی حرف می زنیم؛ دوربین سلفی زیر نمایشگر! قابلیت جذابی که سامسونگ چند سالی به دنبال محقق کردن آن است اما خب هنوز به وقوع نپیوسته. این در حالی است که در یکی دو سال اخیر بارها به وسیله شایعات و خبرهای گوناگون شنیده بودیم که به زودی شرکتی یک محصول با دوربین زیر نمایشگر فراوری می نماید و خب سامسونگ هم همواره در راس این خبرها بوده.

حتی نمونه اولیه یک محصول با دوربین زیر نمایشگر هم رونمایی شد اما متخصصین و تحلیل گران حوزه فناوری معتقدند به وقوع پیوستن آن حالا حالا ها امکان پذیر نیست و باید بیشتر روی آن کار گردد. در طراحی گوشی های هوشمند، از این دست فناوری ها کم ندیدیم که با عجله در یک محصول بکار رفته و نتیجه بدی هم داشتند. نمونه آن را هم می توانیم گلکسی فولد سامسونگ در نظر بگیریم! این شرکت برای طراحی و عرضه یک محصول متفاوت چنان عجله کرد که حتی یک سری موارد پیش افتاده نیز در آن رعایت نشد و در نهایت هم همه این گوشی ها برای آنالیز شرایط و تغییر در طراحی به سامسونگ بازگشت داده شد.

ویدیوی تست مقاومت گلکسی فولد سامسونگ در برابر خط و خش

اگرچه بسیاری ها معتقدند چنین طراحی فعلا به وقوع نمی پیوندد، اما رسانه کره ای اصلا چنین ایده ای ندارد و خب اگر در ماه جولای یا آگوست، شاهد معرفی محصولی از سوی سامسونگ بودیم که دوربین سلفی زیر نمایشگر داشت اصلا نباید تعجب کنیم. چون سامسونگ به طراحی دوربین سلفی تمایلی ندارد و از طرفی دوربین سلفی حفره ای نیز واقعا طراحی تکراری به حساب می آید.

گزارش امروز به قلم S-Pen بهبود یافته برای گلکسی نوت 20 و نمایشگر عظیم 7 اینچی آن نیز اشاره نمود. اما اصلا در رابطه با جزئیات آن شرحی داده نشد. آن چیزی که نمی دانیم اما بسیار به دانستنش مشتاقیم، نسخه های مختلف گلکسی نوت 20 است و اینکه بالاخره قرار است چه طراحی برای آن در نظر گرفته گردد. نمایشگر حفره ای، نمایشگر دارای ناچ، دوربین پاپ آپ، یا دوربین پنهان شده زیر نمایشگر؟ سامسونگ آنقدر در زمینه نوآوری غیرقابل پیش بینی است که در عین حال که می توان همه این فرضیه ها را ممکن دانست، می توان به تحقق آن نیز شک کرد!

پتنت جدید سامسونگ از وجود یک گوشی با نمایشگری خمیده خبر می دهد!

رسانه کره ای در رابطه با گلکسی فولد 2 اما شرحی نداد و فقط به صورت مختصر به آن اشاره نمود. اما بر اساس آنچه که پیش تر در شایعات آمده می دانیم این محصول اندازه عظیم تری به نسبت سری قبل دارد و نمایشگر آن از جنس همان شیشه ای است که در گوشی گلکسی Z Flip بکار رفته. همچنین گفته می گردد سامسونگ قرار است با کاهش قیمت این سری از گوشی های تاشو خود کاربران را سورپرایز کند.

با این حال باید منتظر ماند و دید چه پیش خواهد آمد. هرچه که سامسونگ برای طراحی آماده نموده باید زمانی عرضه گردد که بدانیم دیگر خطری از بابت کرونا مردم را تهدید نمی نماید. همه چیز بسته به پیشرفت این بیماری دارد. اگر تا ماه های آینده شرایط رو به بهبود باشد، مطمئنا می توانیم از معرفی یک گوشی هوشمند با قابلیت های فراوان لذت ببریم، اما اگر قرار باشد این شرایط ادامه پیدا کند، شاید همانند آیفون 12، باید انتظار تاخیر در عرضه گلکسی نوت 20 را داشته باشیم!

نظر شما در رابطه با گلکسی نوت 20 چیست؟ کدام طراحی را برای دوربین سلفی این محصول می پسندید؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بخشی از معینات ظاهری و سخت افزاری هر 4 مدل آیفون 12 فاش شد

منبع: phonearena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 431

به "سامسونگ قصد ندارد تاریخ عرضه گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 را به تعویق بیندازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ قصد ندارد تاریخ عرضه گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 را به تعویق بیندازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید