خبرنگاران تعرفه عوارض و بهای خدمات شهری قم تا اردیبهشت 99 تمدید شد

به گزارش تور کانادا، قم-خبرنگاران- در یکصد و سی و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که عصر امروز به ریاست عبدالله جلالی برگزار گردید، جهت کاهش مراجعه حضوری شهروندان و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری قم تا سرانجام اردیبهشت سال آینده تمدید شد.

خبرنگاران تعرفه عوارض و بهای خدمات شهری قم تا اردیبهشت 99 تمدید شد

در این جلسه که بدون حضور سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم برگزار گردید، اعضای شورای شهر قم با طرحی موافقت کردند که بر اساس آن تعرفه عوارض بهای خدمات شهرداری قم تا اردیبهشت سال 99 طبق امسال محاسبه شده و با افزایش همراه نخواهد شد.

همچنین در این جلسه با نظر موافق اعضای شورای اسلامی شهر قم فرصت تخفیف ماده 24 شهرداری در ساخت وسازهای شهری نیز برای کاستن از مراجعه حضوری شهروندان شهرداری تا سرانجام اردیبهشت سال 99 بر اساس مصوبات امسال محاسبه می گردد.

رییس شورای اسلامی شهر قم در این جلسه، بیان نمود: شورای شهر قم و مجموعه مدیریت شهری برای کنترل و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تمام امکانات خود را در اختیار مسئولان قرار می دهد.

عبدالله جلالی توضیح داد: کنترل و جلوگیری از سرایت ویروس کرونا نیازمند تعامل و روح جمعی شهروندان است و باید آموزش های همگانی در زمینه قرنطینه خانگی و راه های کنترل به مردم ارائه گردد.

وی گفت: برای رفاه حال عمومی شهروندان، شهرداری قم با تمدید تعرفه عوارض و بهای خدمات که تا سرانجام امسال اعتبار داشت تا اردیبهشت سال آینده موافقت نموده است.

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه شورای اسلامی شهر قم نیز با اشاره به لایحه اصلاحیه بودجه 98 شهرداری قم را برای خرید 16 میلیارد تومان قیر اضافه نمود: برای پیشبرد طرح های شهری و بهبود معابر عمومی خرید این میزان قیر لازم است.

مجید اخوان بیان نمود: برای خرید قیر موردنیاز طرح های بهسازی شهری بعضی ردیف بودجه های شهری قم در سال آینده جابه جاشده تا این اعتبار تأمین گردد.

وی با بیان طرح مشارکت در ساخت مجتمع تجاری مسکونی در خیابان پیامبر اعظم (ص) گفت: این قطعه زمین به مقدار یک هزار 938 مترمربع و ارزش متری 12 میلیارد تومان و سهم شریک 43 و نیم و سهم شهرداری 56 و 500 متر توسط شهرداری خریداری می گردد.

اخوان در ادامه با اشاره به طرح پرداخت 150 میلیون تومان یاری به نیروی انتظامی برای برگزاری مراسم های خانوادگی، یادآور شد: اعضای شورای شهر قم با این لایحه مخالف بوده و با برگزاری جشن های خانوادگی توسط شهرداری نظر مساعد دارند.

عضو شورای شهر قم متمم سازمان میادین و تره بار شهرداری به 37میلیارد و 100 میلیون تومان را مورد توجه قرار داد و گفت: شهرداری قم باید نسبت به واگذاری تملک و ساماندهی میدان مطهری به این سازمان توجه بیشتری داشته باشد.

رییس کمیسیون برنامه وبودجه شورای شهر قم با اشاره به اصلاحیه بودجه سال 98 سازمان فرهنگی و ورزشی به میزان 10 میلیارد تومان ابراز کرد: بودجه نهایی این سازمان به میزان 8 میلیارد و 200 میلیون تومان نهایی شده است.

در ادامه این جلسه حسن بختیاری نایب رییس شورای شهر قم و روح الله امراللهی دیگر عضو این شورا نسبت به اختصاص بودجه به نیروی انتظامی استان برای برگزاری جشن های خانوادگی مخالفت نموده و خواهان اختصاص این اعتبارات به شهرداری و برگزاری این همایش ها توسط این نهاد شدند./

منبع: ایرنا
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 330

به "خبرنگاران تعرفه عوارض و بهای خدمات شهری قم تا اردیبهشت 99 تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعرفه عوارض و بهای خدمات شهری قم تا اردیبهشت 99 تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید