خبرنگاران طغیان رودخانه های فصلی راستا بشاگرد به جاسک را بست

به گزارش تور کانادا، بندرعباس - خبرنگاران - براثر بارندگی و طغیان رودخانه های فصلی یکشنبه شب راه ارتباطی بین شهرستانهای بشاگرد و جاسک را مسدود کرد.

خبرنگاران طغیان رودخانه های فصلی راستا بشاگرد به جاسک را بست

جهت دریافت خدمات اجرای جزئیات اجرایی بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: همچنین بالا آمدن سطح آب رودخانه جگین موجب قطغ ارتباط 54 روستا در شهرستان بشاگرد با مرکز این شهرستان شده است همچنین مسدود شد.

عبدالحمید سعدینی ادامه داد: همچنین در پی طغیان رودخانه های فصلی جهت ارتباطی کهورستان به رویدر در شهرستان خمیر هم مسدود شده و علاوه بر این ها جهت ارتباطی یک روستا در شهرستان سیریک و یک روستا در شهرستان بندرلنگه هم در پی طغیان رودخانه های فصلی قطع شده است.

وی یادآور شد: ناگوارترین حادثه از دست رفتن جان مادر و فرزندش در پی توجهی به هشدارهای صادر شده بود که انتظار می رود سایر هم استانی ها با جدی دریافت اخطارهای صادر شده از بروز چنین رخدادی جلوگیری نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان تاکید نمود: همچنین هم استانی ها توجه داشته باشند که براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان، امشب اوج فعالیت سامانه بارشی در مرکز و شرق این استان است.

شایان ذکر استُ معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان گفته: بامداد فردا دوشنبه بارش های سنگینی در نقاط شرقی استان پیش بینی می گردد و این سامانه بارشی سبب اختلال در ترددهای جاده ای در مناطق شرقی هرمزگان خواهد شد که توصیه می گردد تمهیدات لازم دراین خصوص صورت گیرد.

کیانوش عارفی بیان داشت: با تداوم فعالیت سامانه بارشی امروز یکشنبه، همچنان برای هرمزگان افزایش و گذر ابر، رگبار باران و رعد وبرق گاهی همراه با بارش تگرگ، افزایش لحظه ای سرعت وزش باد و آبگرفتگی معابر عمومی پیش بینی می گردد.

معاون هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: درطول روز بویژه تا ساعت بعد از ظهر (یکشنبه) میزان بارش ها از مقدار کمتری برخوردار خواهدبود اما ساعت پایانی امشب و بامداد دوشنبه، اوج بارش بویژه در نیمه شرقی استان پیش بینی می گردد.

وی گفت: تا ظهر دوشنبه این سامانه بارشی از شرق استان هرمزگان خارج خواهد شد.

عارفی ادامه داد: دریا نیز تا ساعت بعد ازظهر امروز یکشنبه با وزش بادهای جنوب شرقی نسبت مواج و از یکشنبه شب تا سه شنبه شب با وزش بادهای نسبت شدید شمال غربی وغربی مواج پیش بینی شده است.

وی یادآورشد: توصیه می گردد شناورهای سبک از رفت وآمدهای دریایی خودداری و تمهیدات لازم جهت رفتن ایمن سایر شناورها صورت پذیرد.

این کارشناس هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: از نظر دمایی، در بامداد دوشنبه، در نیمه غربی و صبح سه شنبه در سایر نقاط استان کاهش محسوس دمای کمینه پیش بینی می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 305

به "خبرنگاران طغیان رودخانه های فصلی راستا بشاگرد به جاسک را بست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طغیان رودخانه های فصلی راستا بشاگرد به جاسک را بست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید