تقلب نکونام از پرسپولیس برانکو! ، نقطه ضعفی که بدل به قوت استقلال شد!

به گزارش تور کانادا، شاید ترکیب اولیه استقلال در آبادان خوشایند طرفداران این تیم نبود اما در عمل نتیجه مورد دلخواه بدست آمد.

تقلب نکونام از پرسپولیس برانکو! ، نقطه ضعفی که بدل به قوت استقلال شد!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، اگر چه استفاده از کلمه با ثبات در پیش بینی ترکیب اولیه استقلال مقابل صنعت نفت چندان مورد استقبال طرفداران استقلال قرار نگرفت و حتی مورد انتقاد بعضی از رسانه ها نهاده شد، اما همانطور که پیش بینی نموده بودیم استقلال نکونام تنها با یک تغیر نسبت به فصل قبل روانه مسابقات شد.

کسب پیروزی سه بر صفر استقلال برابر صنعت نفت اگرچه برای قضاوت این تیم خیلی زود است اما طرفداران را به آینده بسیار امیدوار کرد.

در این بین نکته جالب توجه از ترکیب استقلال، حضور ده بازیکن از بازیکنان فصل گذشته در ارنج اولیه این تیم است.

به جز آرمین سهرابیان که از گل گهر به استقلال آمد، هر ده بازیکن استقلال فصل قبل نیز در این تیم حضور داشتند.

شاید از نظر پنجره نقل و انتقالاتی می توان تیم جواد نکونام را تا حد زیادی شبیه پرسپولیس لیگ هجدهم با برانکو دانست. تیمی که به ناچار و به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالتی مجبور به حفظ ترکیب اصلی اش شد و در نهایت پیروز به دبل قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا هم شد. باید دید استقلال نکونام می تواند همچون تیم برانکو بدرخشد یا شرایط طور دیگری رقم می خورد.

ترکیبی از پرسپولیس لیگ هجدهم که تقریبا یک نیم فصل کامل همین نفرات را به خود می دید

البته که تفاوت آن تیم و استقلال سال جاری در این بود که استقلال علی رغم باز بودن پنجره نقل و انتقالاتی نتوانست آنطور که انتظار می رفت تقویت گردد و ممکن است در ادامه فصل از نظر کمبود بازیکن به مشکل بخورد.

ضمن آنکه نکته جالب دیگر این است که معمولا استقلالی ها لیگ را با تغیرات زیادی نسبت به تیم فصل قبل شان شروع می کردند و در این فصل قضیه کاملا برعکس شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 مرداد 1402 بروزرسانی: 21 مرداد 1402 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1791

به "تقلب نکونام از پرسپولیس برانکو! ، نقطه ضعفی که بدل به قوت استقلال شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقلب نکونام از پرسپولیس برانکو! ، نقطه ضعفی که بدل به قوت استقلال شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید