خیز طلا، افت دلار

به گزارش تور کانادا، طلا با ضعیف تر شدن دلار در انتظار توافق تاریخی برگزیت، افزایش یافت.

خیز طلا، افت دلار

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، با نزول دلار، طلا پیشرفت کرد و سرمایه گذاران را در انتظار جزئیات توافق تجاری پس از برگزیت قرار داد. انگلیس و اتحادیه اروپا در آستانه رونمایی از توافقنامه تاریخی هستند، با مذاکره کنندگان آخرین مصالحه در خصوص حقوق شیلات را انجام می دهند و انتظار می رود که صبح روز پنج شنبه اعلام گردد. این توافق نامه جدایی انگلیس از اتحادیه را بیش از چهار سال پس از همه پرسی سال 2016 رسماً کامل خواهد نمود.

سرمایه گذاران به دنبال تقاضای رییس جمهور دونالد ترامپ برای تغییرات بسته حمایتی کرونای ایالات متحده، انتظار دارند که هزینه های محرک دیر یا زود به نتیجه برسد. نانسی پلوسی درخواست ترامپ را بیشتر آنالیز کرد و گفت که کوشش می گردد تا این اقدام اضافی را در طول یک جلسه حرفه ای روز پنجشنبه تصویب کند. دلار پس از کاهش 0.4 درصدی در روز چهارشنبه ، 0.1 درصد عقب نشینی کرد.

در رابطه با ویروس، انگلیس تقریباً 40000 مورد ابتلای جدید را در روز چهارشنبه گزارش کرد، که بیشترین موارد ابتلا از آغاز همه گیری است و دولت در مناطق بیشتری از این کشور سخت ترین محدودیت ها را وضع نموده است. واکسنی که توسط شرکت داروسازی چینی سینواک بیوتک ساخته شده است بیش از 50 درصد به طور آزمایشی کارآمد شناخته شد، اگرچه محققان انتشار اطلاعات بیشتر را به درخواست شرکت به تاخیر انداختند.

هر اونس طلای اسپات با 0.3درصد رشد به 1877.71 دلار رسید، که سال جاری 24 درصد رشد دارد و بیشترین سود سالانه در یک دهه گذشته را تجربه می نماید. نقره 1.2 درصد صعود کرد، در حالی که پلاتین 0.5 درصد افزایش یافت و پالادیوم تغییر کمی داشت.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 920

به "خیز طلا، افت دلار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیز طلا، افت دلار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید