در کدام محله های تهران می توان خانه ارزان رهن کرد؟

به گزارش تور کانادا، در تهران همه چیز گران تر است. از خرید مایحتاج روزانه گرفته تا امکانات مهم و اساسی زندگی مانند خانه. به طوری که می توان گفت قیمت یک خانه 60 متری در مناطق مرکزی تهران، بیشتر با قیمت یک خانه 100 متری در مناطق گران قیمت سایر شهرهای ایران برابری می نماید. این موضوع باعث شده است شهروندان تهرانی برای اجاره یا رهن خانه و آپارتمان در تهران با محدودیت و مسائل مختلفی مانند کمبود بودجه و اجبار برای سکونت در مناطق حاشیه ای شهر همراه باشند. در این مطلب برای افرادی که پول کمی برای رهن و اجاره خانه در تهران دارند، به معرفی محله هایی از تهران پرداخته ایم که قیمت رهن خانه در آن ها ارزان است. در این مطلب سعی شده است محله های مختلفی از شرق تا غرب تهران آنالیز گردد تا به نوعی همه مناطق تهران را از نظر گذرانده باشیم. بنابراین در صورتی که شما هم از پایتخت نشینانی هستید که در یافتن خانه با مبلغ ارزان ناکام مانده اید، توصیه می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

در کدام محله های تهران می توان خانه ارزان رهن کرد؟

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

رهن یا اجاره؟

هنگامی که حرف از خانه می گردد، شما سه راه پیش رو خواهید داشت. به عبارت دیگر شما باید خانه ای را بخرید یا رهن و اجاره کنید. با در نظر دریافت اینکه حداکثر توانایی مالی شما 100 میلیون تومان است، بهتر است فکر خرید خانه در تهران را از سر بیرون کنید؛ چراکه با این مبلغ، امکان خرید خانه در تهران بسیار کم است. مگر اینکه به دنبال سوییتی کوچک در مناطق ارزان قیمت تهران باشید. در مقابل شما گزینه های رهن و اجاره را پیش رو دارید. در حالتی که قصد اجاره خانه داشته باشید، می توانید محله های اصیل و به نسبت گرانی را انتخاب کنید؛ اما نباید فراموش کنید با اجاره خانه باید هر ماه دغدغه پرداخت اجاره یا کرایه خانه را داشته باشید. این موضوع می تواند استرس و فشار روانی بسیار زیادی به شما تحمیل کنید؛ بنابراین بهترین گزینه برای شما رهن کامل یک خانه با مبلغ 100 میلیون تومان در محله های متوسط تهران است. به این ترتیب نگرانی هایی مانند اجاره ماهانه و فشار مالی را نخواهید داشت و می توانید شرایط بهتری داشته باشید. در ادامه به معرفی برخی محله های تهران خواهیم پرداخت که شرایط بهتری برای رهن خانه با صد میلیون تومان دارند.

محله های گران و ارزان تهران

وقتی بودجه شما برای تهیه خانه فقط 100 میلیون تومان است، بهتر است فکر سکونت در مناطق شمالی، شمال شرقی و شمال غربی تهران را از سر بیرون کنید. محله هایی مانند شهرک غرب، سعادت آباد، نیاوران، زعفرانیه، الهیه، فرمانیه، قیطریه و… به دلیل موقعیت مکانی بسیار خاص خود قیمت هایی نجومی دارند و احتمال پیدا کردن خانه ای هرچند کوچک در این مناطق با صد میلیون تومان وجود ندارد.

بنابراین می توانید جستجوی خود برای یافتن خانه را از محله های شرقی، غربی، جنوبی و برخی مناطق پر جنب وجوش مرکز تهران ادامه دهید. در این گزارش ما به طور مختصر برخی محله های مختلف در مناطق گوناگون شهرداری تهران را برای رهن خانه صد میلیون تومانی به شما معرفی نموده ایم.

محله های مختلف تهران دارای خانه با قیمت رهن ارزان

در منطقه شرق تهران محله های خوبی برای رهن خانه با صد میلیون تومان وجود دارد؛ در واقع با کمی جستجو در این مناطق می توانید خانه هایی با کیفیت قابل قبول پیدا کنید.

نارمک

نارمک که به نوعی پایین ترین منطقه شمال شرق تهران محسوب می گردد، در دهه 20 توسط فرانسوی ها در تهران ساخته شد. ایستگاه های متروی ایستگاه متروی فدک، جانبازان، سرسبز، دانشگاه علم و صنعت و باقری، این منطقه را به محله ای مطلوب برای سکونت تبدیل نموده است. در حال حاضر یک خانه 65 متری دو خواب در نارمک با قدمت 14 سال و مجهز به انباری و پارکینگ، قیمتی برابر با 100 میلیون تومان برای رهن کامل دارد.

در نظر داشته باشید این خانه در طبقه سوم ساختمانی چهار طبقه واقع شده و بدون آسانسور است. علاوه براین یک خانه 80 متری قدیمی مجهز به پارکینگ، انباری، آسانسور و بالکن با دو اتاق خواب در این منطقه در گروه خانه های 100 میلیون تومانی برای رهن کامل قرار گرفته است.

سیدخندان

سیدخندان از محله های به نسبت گران تهران محسوب می گردد. بنابراین وجود خانه ای 100 میلیونی در آن به معنای متراژهای کوچک است. در حال حاضر یک خانه 50 متری با یک اتاق خواب در سیدخندان با قدمت 10 سال و مجهز به آسانسور، هزینه ای در حدود 100 میلیون تومان برای رهن کامل دارد. این خانه بدون انباری، پارکینگ و بالکن است. همچنین خانه ای 45 متری در این محله با یک اتاق خواب، پارکینگ و آسانسور و قدمتی در حدود 12 سال با همین مبلغ برای رهن کامل آماده واگذاری است؛ بنابراین در صورتی که قصد سکونت در این محله را داشته باشید، با 100 میلیون تومان می توانید خانه ای کوچک رهن کنید.

تهران پارس

تهران پارس همزمان با نارمک در دهه 20 ساخته شد. این منطقه به دلیلی مجاورت با پارک های جنگلی آب و هوای بسیار پاک و مناسبی دارد. از ایستگاه های مترو نزدیک به این محله می توان ایستگاه تهران پارس، باقری و فرهنگسرا را نام برد. در حال حاضر یک خانه 67 متری که در سال 73 در تهران پارس شرقی ساخته شده است با یک اتاق خواب در طبقه اول یک ساختمان سه طبقه که نزدیک متروی تهران پارس قرار گرفته است با مبلغی برابر با 100 میلیون تومان برای رهن کامل آگهی شده است. همچنین یک واحد 75 متری که دارای یک خواب است در تهران پارس شرق با پارکینگ، انباری و آسانسور در طبقه آخر ساختمان چهار طبقه، قیمتی برابر با 105 میلیون تومان برای رهن کامل دارد.

نیرو هوایی

محله نیرو هوایی که در دهه 40 شکل گرفته است، یکی از شرقی ترین محله های شهر تهران و همسایه محله پیروزی است. متروی نیرو هوایی در این منطقه برای تردد ساکنان ساخته شده است. در حال حاضر یک خانه 70 متری در منطقه نیرو هوایی، 3 سال ساخت با یک اتاق خواب، پارکینگ، انباری و آسانسور در این محله، قیمتی برابر با 100 میلیون تومان برای رهن کامل دارد. همچنین خانه ای کلنگی 90 متری در نیرو هوایی بدون پارکینگ و آسانسور دارای انباری و دو اتاق خواب با 100 میلیون تومان برای رهن کامل در نظر گرفته شده است. علاوه براین یک خانه 115 متری دو سال ساخت در این محله با دو اتاق خواب، پارکینگ، انباری و آسانسور با 110 میلیون تومان برای رهن کامل آماده واگذاری است.

افسریه

این محله در منطقه جنوب شرقی تهران استکه خانه هایی با قیمت های مختلف در آن وجود دارد. یک خانه به متراژ 55 متر در افسریه، دو سال ساخت با یک اتاق خواب، دارای پارکینگ و انباری در طبقه دوم به مبلغ 100 میلیون تومان برای رهن کامل در نظر گرفته شده است. در این دو محله می توانید خانه هایی جوان با مبلغ رهن 100 میلیون تومان بیابید.

جمهوری

این منطقه را می توان یکی از شلوغ ترین و قدیمی ترین محله های تهران دانست که به دلیل فعالیت های تجاری، مالی و اداری مختلف هوایی مملو از آلاینده دارد. متروی سعدی، نواب و حر از نزدیک ترین ایستگاه ها به جمهوری هستند. در حال حاضر یک خانه 78 متری سال ساخت 83 در جمهوری با دو اتاق خواب و انباری قیمتی برابر با 100 میلیون تومان برای رهن کامل دارد. همچنین یک خانه 67 متری نوساز، با دو اتاق خواب، انباری و پارکینگ با 100 میلیون تومان آماده واگذاری برای رهن است. در این منطقه همچنین می توانید خانه هایی 70 متری با قدمت 2 تا 5 سال پیدا کنید. بیشتر خانه های 70 متری منطقه جمهوری بدون یکی از سه گزینه انباری، پارکینگ یا آسانسور بوده و مبلغ رهن آن ها 100 میلیون تومان است.

جمالزاده

محله جمالزاده حوالی انقلاب هم از مناطق مرکزی و شلوغ تهران محسوب می گردد. در حال حاضر یک خانه 71 متری یک خوابه در این محله، با قدمت 10 سال دارای پارکینگ و فاقد انباری و آسانسور مبلغی برابر با 110 میلیون تومان برای اجاره دارد. همچنین خانه ای 80 متری 13 سال ساخت در این محله با دو اتاق خواب، انباری و آسانسور نیز با 100 میلیون تومان به رهن کامل معامله می گردد. در این منطقه همچنین می توانید خانه هایی حدود 55 تا 65 متر با قدمت کمتر پیدا کنید که با یک اتاق خواب و برخورداری از یک یا دو گزینه پارکینگ، انباری و آسانسور مبلغی برابر با 100 میلیون تومان برای رهن داشته باشند. جمالزاده به دلیل قدمت بسیار زیاد خود خانه هایی قدیمی و بازسازی شده زیادی با قیمت مناسب دارد. علاوه براین یک خانه 115 متری دو سال ساخت در تهران پارس غربی با دو اتاق خواب، پارکینگ، انباری و آسانسور با 110 میلیون تومان برای رهن کامل آماده واگذاری است.

پونک

در محله های غرب تهران هم پیدا کردن خانه های 100 میلیونی برای رهن کار دشواری نیست. پونک از مناطق خوش آب وهوای غرب تهران خانه های مناسبی با این شرایط دارد. در حال حاضر یک خانه 60 متری یک خواب در پونک 10 سال ساخت در پونک با 100 میلیون تومان برای رهن کامل آماده واگذاری است. همچنین خانه ای 8 سال ساخت و 75 متری با دو خواب و بالکن قابل استفاده با آسانسور به مبلغ 100 میلیون برای رهن قیمت گذاری شده است. این خانه فاقد انباری و پارکینگ است. یک خانه 68 متری هم با دو اتاق خواب و 15 سال ساخت در پونک با انباری حدود 100 میلیون تومان برای رهن قیمت دارد.

شهران

این محله را می توان یکی از غربی ترین مناطق تهران در نظر گرفت. این موضوع باعث وجود هوای پاک و تمیز در منطقه شهران شده است. در حال حاضر خانه ای 55 متری در شهران با دو اتاق خواب، پارکینگ و انباری با قدمت 7 سال قیمتی برابر با 110 میلیون تومان دارد. همچنین یک خانه 50 متری یک خوابه در این محله فاقد انباری، پارکینگ و آسانسور با قیمت 110 میلیون برای رهن در نظر گرفته شده است. در آخر یک خانه قدیمی حدودا 20 سال ساخت با متراژ 75 متر، مجهز به دو اتاق خواب در شهران با پارکینگ، انباری و آسانسور مبلغی حدود 105 میلیون تومان برای رهن کامل دارد.

قرچک

اگر خواستار خانه ای عظیم و شیک با مبلغ 100 میلیون تومان هستید، محله های پایین تر تهران برای شما انتخاب های بهتری خواهند داشت. به عنوان مثال یک خانه 115 متری با دو اتاق خواب، بالکن، کمد دیواری، پارکینگ، انباری و آسانسور در منطقه قرچک تهران قیمتی برابر با 100 میلیون تومان برای رهن کامل دارد.

در نتیجه هنوز داشتن خانه ای در تهران با قیمت مناسب امکان پذیر است. برای این منظور می توانید در همه مناطق شرق، غرب، مرکز و جنوب تهران انتخاب های قابل قبولی داشته باشید. کافی است محله های مورد نظر خود را پیدا نموده و با کمی جستجو خانه هایی با ارزش بالا در آن ها پیدا کنید.

به این مقاله از خبرنگارن چه امتیازی می دهید؟

منبع: هومینگ
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 457

به "در کدام محله های تهران می توان خانه ارزان رهن کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در کدام محله های تهران می توان خانه ارزان رهن کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید