راهبرد جدیدی برای مهار طوفان التهابی کرونا ارائه شد

به گزارش تور کانادا، یک شرکت دارویی، نانوذرات حاوی آنتی بادی ارائه نموده است که می تواند طوفان التهابی که در بیماران کرونایی ایجاد می گردد را مهار کند.

راهبرد جدیدی برای مهار طوفان التهابی کرونا ارائه شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، شرکت الاسترین تراپیوتیکس (Elastrin Therapeutics) راهبرد جدیدی بر علیه طوفان التهابی ارائه نموده است، چیزی که عامل مرگ بسیاری از بیماران مبتلا به کرونا است.

این شرکت، برای جلوگیری از پیامد های بسیار جدی در ریه که در اثر عوامل خارجی نظیر ویروس COVID-19 ایجاد می گردد راهبردی ارائه نموده که در آن فیبر الاستیک آسیب دیده هدف قرار داده می گردد، چیزی که موجب اختلال در عملکرد ریه می گردد.

این شرکت اولین آنتی بادی انسانی در دنیا را فراوری نموده است که به طور معین فیبر الاستین را هدف قرار می دهد. شرکت الاسترین تراپیوتیکس به دنبال سرمایه گذاری بیشتر روی این روش درمانی است.

بسیاری از دارو هایی که برای طوفان التهابی آزمایش شده اند، در بیماران مبتلا به کرونا تاثیر مثبتی نداشته و حتی آسیب را بدتر می نمایند. پیش شرط لازم برای برطرف این شرایط بد، تخریب فیبر الاستیک است که برای باز شدن کیسه هوا و رگ های خونی به منظور تحویل اکسیژن خون لازم است.

در بسیاری از بیماران کرونایی که جان خود را از دست می دهند، به دلیل یک چرخه شریر، فیبر های الاستیک موجب تحریک سیستم ایمنی شده و با این کار طوفان التهابی تسریع می گردد.

در این روش جدید، محققان پیروز شدند چرخه شریر را قطع نموده و فیبر ها را ترمیم نمایند. این فرآیند که با استفاده از نانوذرات حاوی نوعی آنتی بادی راهنما در حیوانات آزمایشگاهی صورت گرفته است، موجب آرام شدن پاسخ التهابی در بدن شده و اجازه نمی دهد که التهاب از کنترل خارج گردد.

یک روش مکمل درمانی که توسط شرکت الاسترین تراپیوتیکس ارائه شد که در آن از یک کمپلکس فلزی استفاده شده است تا سختی عروق را معکوس و توانایی رگ های خونی را بازیابی کند.

همکاری با سرمایه گذاران و آژانس ها برای تامین اعتبار انجام تست های ایمنی سریع و سرعت بخشیدن به تامین الزامات قانونی، عظیم ترین چالش برای استارت آپ های نوآور است. پلتفورم شرکت الاسترین تراپیوتیکس که با نام DESTiNED خوانده می گردد، برای سرمایه گذاران ارائه شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 447

به "راهبرد جدیدی برای مهار طوفان التهابی کرونا ارائه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهبرد جدیدی برای مهار طوفان التهابی کرونا ارائه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید