سفر یک هیات روسیه به ترکیه درباره مناقشه قره باغ

به گزارش تور کانادا، وزیر دفاع ترکیه اظهار داشت، یک هیات از روسیه با هدف بحث بر سر توافق صلح حاصل شده در قبال جنگ قره باغ قرار است امروز آدینه به ترکیه بیاید.

سفر یک هیات روسیه به ترکیه درباره مناقشه قره باغ

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی ویلای مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه خطاب به اعضای کمیته بودجه و برنامه ریزی مجلس کشورش گفت: آدینه هیاتی عظیم از سوی روسیه به ترکیه می آید. طی این سفر به صورت فنی و تاکتیکی به این پرداخته خواهد شد که در قره باغ چه کسی در کجا باشد و هر طرفی چه کاری انجام دهد.

وزیر دفاع ترکیه خاطر نشان کرد: هدفی که ما سعی در رسیدن به آن داریم برقراری آتش بس دائمی، ثبات، صلح و عای سازی شرایط، باز کردن مرزها، گسترش شرایط مساعد است و تضمین اینکه هیچ کس حقوق طرف دیگر را نقض نکند.

وزیر دفاع ترکیه در مورد اراضی جمهوری آذربایجان که هنوز برای حدود 30 سال تحت اشغال ارمنستان هستند گفت: در این مقطع این کار واقعا پوچی است که بخواهیم به جمهوری آذربایجان درباره بشریت و صلح درس بدهیم. جمهوری آذربایجان هیچ کاری به جز دفاع از خانه خود انجام نمی دهد.

آکار روز چهارشنبه ملاقاتی با وزیر دفاع جمهوری آذربایجان داشت و در این ملاقات به تحسین از آزادسازی مناطق از اشغال ارمنستان به موجب توافق صلح میان دو طرف با میانجی گری روسیه پرداخت.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 795

به "سفر یک هیات روسیه به ترکیه درباره مناقشه قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر یک هیات روسیه به ترکیه درباره مناقشه قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید