شرایط وام ودیعه مسکن تغییر نموده است؟

به گزارش تور کانادا، خبرنگاران : وزیر راه وشهرسازی گفت: هیچ شرط جدیدی برای دریافت وام ودیعه سال جاری اعمال نشده و تنها شرط متراژ واحد مسکونی برای متقاضیان برداشته شده است.

شرایط وام ودیعه مسکن تغییر نموده است؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، محمد اسلامی وزیر راه وشهرسازی در خصوص وام ودیعه مسکن گفت: هیچ شرط تازه برای متقاضیان و مستاجران سال جاری اعمال نشده و در این دوره شرط متراژ برای متقاضیان برداشته شده است.

او ادامه داد: شرایط وام ودیعه سال جاری نسبت به پارسال تغییر چندانی نکرده است و فقط 50 میلیون تسهیلات به 70 میلیون و 30 میلیون به 40 میلیون افزایش یافته است.

وزیر راه و شهرسازی بعلاوه درباره تعداد ضامن وام ودیعه مسکن هم گفت: هر بانک برای وام ودیعه قانون خود را دارد و هر تعدادی که بانک سال گذشته ضامن لازم داشت سال جاری هم قانون را اجرا خواهد نمود .

اسلامی بعلاوه در خصوص ثبت نام در سامانه ملی املاک و اسکان گفت: هنوز فرصت نکرده ام، در این سامانه ثبت نام کنم. ظرفیت کافی برای ثبت نام کنندگان وجود دارد و متقاضیان به این حواشی توجه نکنند.

کامیون داران اعتصابی نداشته اند

او تاکید نمود: هیچ اعتصاب و اعتراضی به وسیله کامیون داران صورت نگرفته است. این قشر مشکل دستمزد داشته اند که امیدواریم حل گردد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1227

به "شرایط وام ودیعه مسکن تغییر نموده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط وام ودیعه مسکن تغییر نموده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید