شهر زیبای سن پترزبورگ در روسیه

به گزارش تور کانادا، شهر سن پترزبورگ یکی از بهترین شهرهای اروپایی برای بازدید از جاذبه‎های تاریخی است. این شهر در کشوری قرار دارد که خود مهد زیبایی‌های طبیعی و تاریخی به شمار می‌رود و برای هر گردشگری بسیار جذاب اشت.

شهر زیبای سن پترزبورگ در روسیه

سن پترزبورگ از معماری شگفت انگیزی برخوردار است. سومین موزه بزرگ جهان یعنی آرمیتاژ در این شهر شما را با انبوهی از آثار هنری و نبوغ بشری شگفت‌ زده می کند. کلیسای جامع «سنت‌اسحاق»، با قدمتی حدود 200 سال، بزرگ‌ترین کلیسای سنت پترزبورگ و چهارمین کلیسای بزرگ جهان به شمار می‌رود.

آزاد احمدی کارشناس سفر و برنامه ‌ریز تورهای ترکیبی مسکو و سن ‌پترزبورگ در این باره می گوید: تورهای سن‌پترزبورگ شامل 4 شب اقامت در شهر، 4 گشت نیمروز، 3 وعده نهار و 1 وعده شام می شود.

مسافران در این مدت فرصت دارند تا از موزه آرمیتاژ، کلیسای جامع کازان، ناو جنگی آورورا، مجسمه پتر و خیابان نوسکی دیدن کنند. همچنین گشت پترهوف، بازدید از باغ‌های تابستانی پترکبیر و فواره‌های باغ و شهر پوشکین و دهکده تزارها از برنامه‌ های به یادماندنی این شهر می باشد.

با سه شب اقامت در مسکو می‌توان در چهار گشت نیم ‌روزی دیدنی‌ های این شهر از جمله کاخ کرملین، تپه وارابیف (بام مسکو یا تپه گنجشک‌ ها)، باغ الکساندر، میدان سرخ، گشت متروی مسکو، سرباز گمنام و مجسمه پوشکین و بازدید از شوی روسی را در برنامه سفر گنجاند.

هتل Astoria در سن ‌‌پترزبورگ همان جایی است که هیتلر ضیافتی به مناسبت فتح این شهر برپا کرد. در بزرگ ‌ترین موزه روسیه یعنی آرمیتاژ نزدیک به 70 گربه زندگی می‌کنند و بدین طریق از گنجینه‌ های موزه در برابر جوندگان محافظت می نمایند. این سنت به سال 1745 و فرمان ملکه الیزابت دختر پتر کبیر باز می‌گردد. علاوه بر این، این موزه دارای 14 مایل مسیر مرمرین می باشد.

از مسکو با هواپیما 1.5 ساعت تا این شهر راه است و با قطارهای تمیز و کارآمد این مسیر، می‌توانید 4 ساعته به مقصد برسید و یک سفر پر جاذبه را با تور اروپا تجربه نمایید.

در اوایل خرداد سفر به سن ‌پترزبورگ و شب زنده داری در شب ‌های سفید این شهر، خاطره انگیزترین سفرها را برای تان رقم خواهد زد. شب‌ های سفید در حقیقت یک پدیده طبیعی است طوری که به دلیل طولانی بودن روزها در مناطق نزدیک به قطب شمال، چهره آسمان تا پاسی از شب روشن نگه داشته می‌شود.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 227

به "شهر زیبای سن پترزبورگ در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر زیبای سن پترزبورگ در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید