در بانکوک برای خرید غذای خیابانی به کجا برویم ؟

به گزارش تور کانادا، یکی از بهترین جاذبه‌هایی که در شهر بانکوک می‌توانید تجربه کنید، خوردن غذاهای تایلندی می‌باشد. در این مقاله به شما خواهیم گفت که برای خوردن غذای تایلندی اصیل در بانکوک باید به کدام محله‌ها بروید.

در بانکوک برای خرید غذای خیابانی به کجا برویم ؟

محله چینی ها (chinatown) در بانکوک

اگر عاشق غذاهای خیابانی هستید و آن را به عنوان یک جاذبه شهر بانکوک می‌شناسید حتما باید به محله چینی‌ها مراجعه کنید. در این محله صدها دکه، گاری، رستوران و بازار مختلف برای خوردن یک غذای تایلندب تازه وجود دارد. شب ها در این محل که باشید حسابی اشتهای غذا خوردن پیدا خواهید کرد. 

خیابان سیلوم (Silom Road) در بانکوک

خیابان سیلوم درواقع یک مرکز تجاری شهر بانکوک به شمار می‌رود. این محله جمعیت زیادی داشته و افراد گرسنه در بین ساعات اداری خود به دنبال غذایی سریع هستند. این به معنی این است که در اینجا گزینه های غذایی متنوع و زیادی برای انتخاب در تور بانکوک خواهید بود.

خیابان سوی رمبوتری (Soi Rambuttri) دربانکوک

سوی رمبوتری یکی از  خیابان‌های شلوغ کشور تایلند در این شهر به شمار می‌رود. شاید در نگاه اول فکرکنید اینجا جایی مناسب برای پیدا کردن غذاهای خوب نیست چون منطقه ای بسیار کوچک است امابه شما اطمینان می دهیم که  غذاهای اینجا درجه یک و ارزان هستند. اینجا می توانید در اواخرشب بعد از شام برای خود پنکیک موز با شکلات سفارش دهید خوراکی ای که خیلی خوشمزه است.

بهترین غذای خیابانی تایلندی در همان خیابانی است که شما در آن قرار دارید. به سمت مناطقی بروید که پر از افراد محلی باشد همیشه این نشانه خوبی است و حتما در گوشه ای از خیابان آنجا گروهی را می بینید که به فروختن غذا مشغول می‌باشند.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 205

به "در بانکوک برای خرید غذای خیابانی به کجا برویم ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در بانکوک برای خرید غذای خیابانی به کجا برویم ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید