فست فود ها راه انتقال ویروس کرونا را افزایش می دهند

به گزارش تور کانادا، مدیر نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: مصرف فست فود راه انتقال ویروس کرونا را افزایش می دهد.

فست فود ها راه انتقال ویروس کرونا را افزایش می دهند

محمد کاظم زاده مدیر نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار از گفت:سوسیس و کالباس و فست فود ها بخاطر عدم رعایت بهداشت می تواند آلوده به ویروس کرونا باشد.

کاظم زاده با اشاره به اینکه مواد غذایی باید کامل پخته گردد اضافه نمود: خوردن غذا در رستوران و به ویژه رستوران های بین راهی امکان ابتلا به ویروس کرونا را تشدید می نماید.

مدیر نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تاکید نمود:بیماران خاص از جمله بیماران کنسر، وقلبی وعروقی، دیابت با مصرف میوه و سبزیجات می توانند سیستم ایمنی بدن خود را افزایش دهند.

کاظم زاده بیان نمود:آب میوه های طبیعی، میوه های که دارای مقادیر زیادی از ویتامین سی هستند مثل توت فرهنگی، پرتقال، نارنگی و لیمو ترش می تواند درپیشگری از بیماری کرونا موثر باشد.

کاظم زاده در ادامه گفت:افرادی که خام خواری می نمایند و تمایلی به پخت کامل غذا ندارند بیشتر در معرض ابتلا به بیماری کرونا هستند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 353

به "فست فود ها راه انتقال ویروس کرونا را افزایش می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فست فود ها راه انتقال ویروس کرونا را افزایش می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید