فوت یک بیمار کرونایی در اردبیل

به گزارش تور کانادا، خبرنگاران/اردبیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در 24 ساعت گذشته 31 بیمار نو مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.

فوت یک بیمار کرونایی در اردبیل

شهرام حبیب زاده 16 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: در 24 ساعت گذشته 31 بیمار تازه مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: مجموع واکسن تزریق شده در استان اردبیل در دو نوبت اول، دوم و سوم نیز یک میلیون 659 هزار و 961 واکسن بوده است که از این تعداد 893 هزار و 364 واکسن مربوط به نوبت اول، 747 هزار و 615 واکسن مربوط به نوبت دوم و 18 هزار و 982 واکسن مربوط به نوبت سوم می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر 57 بیمار تحت نظر هستند، ادامه داد: بعلاوه 36 بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب زاده اظهار داشت: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل 156 نفر است که از این تعداد 33 نفر در بخش مراقبت های ویژه ICU قرار دارند.

به گفته وی، هم اکنون شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و مشگین شهر در شرایط زرد و شهرستان های نیز، اصلاندوز، گرمی، نمین، اردبیل، سرعین، کوثر، خلخال در شرایط آبی قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1439

به "فوت یک بیمار کرونایی در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت یک بیمار کرونایی در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید