لالا لند منتخب تماشاگران جشنواره فیلم تورنتو شد

به گزارش تور کانادا، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم تورنتو که از 8 سپتامبر کار خود را آغاز نموده بود، دیشب به کار خود سرانجام داد.

لالا لند منتخب تماشاگران جشنواره فیلم تورنتو شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

لالالند ساخته دامین شازل دیشب (یکشنبه شب) به عنوان فیلم منتخب مردم در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم تورنتو معرفی گردید.

این جشنواره سینمایی آمریکای شمالی که هر سال در انتها جشنواره بهترین فیلم را به رای تماشاگران انتخاب می نماید، لالالند را به عنوان برنده سال جاری معرفی کرد.

این فیلم که با بازی رایان گاسلینگ و اما استون ساخته شده اولین اکران جهانی خود را در جشنواره فیلم ونیز تجربه کرد و با تمرکز بر یک پیانسیت جز و دوست او که بازیگر است ساخته شده تا ادای دینی به موزیکال های عصر طلایی هالیوود باشد.

جی.کی. سیمونز که با فیلم ضربه شلاق ساخته شازل پیروز به دریافت جایزه اسکار شده بود از دیگر بازیگران فیلم جدید این کارگردان است.

تماشاگران جشنواره تورنتو در مقام دوم فیلم شیر را درباره مرد جوانی که به فرزندخواندگی پذیرفته شده و در جستجوی خانواده اصلی اش در هند است، انتخاب کردند. دیو پاتل و نیکول کیدمن بازیگران این فیلم هستند.

ملکه کاتوه که به کارگردانی میرا نائیر با بازی لوپیتا نیونگو و دیوید اویلوو ساخته شده فیلم سوم جشنواره شد. این فیلم داستان دختری اوگاندایی را روایت می نماید که رویای تبدیل شدن به قهرمان شطرنج را در سر دارد.

معرفی برنده های تورنتو برای فیلم ها اهمیت زیادی دارد و این جشنواره به نوعی شروع رقابت اسکار قلمداد می گردد. البته اروپایی ها نیز همین نظر را در باره جشنواره ونیز دارند. سخنرانی پادشاه و دوازده سال بردگی در سال های اخیر به عنوان فیلم های منتخب تورنتو معرفی گردیدند و درادامه راستا در نهایت اسکار را به خانه بردند. سال پیش اتاق و در کانون توجه پس از پیروزیت در تورنتو در اسکار نیز پیروز ظاهر شدند.

جایزه ویژه هیات داوری تورنتو به فیلم جکی ساخته پابلو لارین، در بین ساخته مایسالون حمود، کاتی کاتی ساخته امبیتی ماسیا و من مادام بواری نیستم ساخته فنگ ژیائوگانگ تعلق گرفت.

فروشنده اصغر فرهادی از ایران سال جاری در بخش نمایش ویژه این جشنواره به نمایش درآمد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 268

به "لالا لند منتخب تماشاگران جشنواره فیلم تورنتو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالا لند منتخب تماشاگران جشنواره فیلم تورنتو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید