ماجرای حضور جن در پشت صحنه فیلم اولی جشنواره فجر

به گزارش تور کانادا، نخستین اثر بلند زبان آذری سینمای ایران با موضوعی جنجالی پا به جشنواره فیلم فجر میگذارد و قرار است پای جن و از ما بهترون را به جشنواره فیلم فجر بکشانند.

ماجرای حضور جن در پشت صحنه فیلم اولی جشنواره فجر

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، بهمن ارک و بهرام ارک دو برادر تبریزی هستند که تا به امروز کارگردانی چند فیلم ویدئویی، مستند و کوتاه را در کارنامه خود دارند که سال جاری این دو برادر با فیلم سینمایی پوست به عنوان نخستین اثر بلند سینمایی شان آماده حضور در بخش نگاه نو(فیلم اولی) جشنواره فیلم فجر میشوند.

بنا بر این گزارش این فیلم که عنوان نخستین فیلم بلند سینمایی به زبان آذری سینمای ایران با خود یدک میکشد، طبق شنیده ها با موضوعی جنجالی پا به جشنواره فیلم فجر میگذارد و قرار است پای جن و از ما بهترون را به سینمای ایران بکشانند.

لازم به ذکر است، فیلم کوتاه حیوان محصول 1396 به کارگردانی این دو برادر، جوایز متعدد جهانی و ملی ایران از جمله جایزه سینه فونداسیون فستیوال کن و سیمرغ بلورین جشنواره فجر را از آن خود نموده است.

فیلم سینماییپوست در حالی مهیای حضور در سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر آماده می گردد که به تازگی عکسی عجیب از پشت صحنه آن منتشر شده است.

این فیلم که به تهیه کنندگی محمدرضا مصباح در دو بخش نگاه نو و سودای سیمرغ جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد، روز گذشته با انتشار عکسی عجیب از پشت صحنه فیلم خبر ساز شد که بلافاصله تعیین شد این عکس نشانگر شخصیت جن فیلم دلهره آور پوست است.

موضوع فیلم پوست عشق، جادو و خرافه پرستی است و درباره خانواده ای شامل یک مادر و پسر است که زندگی آن ها به دلیلی دچار مشکل می گردد.

در فیلم پوست بازیگران شناخته شده و سلبریتی حضور ندارند و با نظر کارگردانان آن، از بازیگران تبریزی استفاده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 175

به "ماجرای حضور جن در پشت صحنه فیلم اولی جشنواره فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای حضور جن در پشت صحنه فیلم اولی جشنواره فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید