متن، اس ام اس و پیام کوتاه و رسمی تسلیت فوت برادر دوست، همکار و اقوام

به گزارش تور کانادا، گزیده ای از پیام های تسلیت کوتاه، اس ام اس کوتاه تسلیت، متن زیبا کوتاه تسلیت به مناسبت فوت برادر را برای شما کاربران گرامی آماده کرده ایم که در ادامه از نظر خوانندگان محترم می گذرد.

متن، اس ام اس و پیام کوتاه و رسمی تسلیت فوت برادر دوست، همکار و اقوام

خبرنگاران| مرگ رویدادی است که در چرخه زندگی هر انسانی اتفاق می افتد بنابراین هر کس در مقطعی از زندگی داغدار از دست دادن عزیزانش می شود در این میان مرگ نزدیکان مصیبتی بزرگ است که تحمل آن بسیار سخت و جانکاه است که قلب هر کسی را به درد می آورد. لذا از دست دادنشان برایمان فقدانی بزرگ محسوب می شود در این شرایط با فرستادن پیام تسلیت می توانیم تسلی خاطر بازماندگان باشیم.

به همین مناسبت در این مطلب مجموعه ای گزیده ای از از نظر خوانندگان محترم می گذرد.

********************

برادر پشتوانه زندگی است و فقدانش رنج آور و جانکاه است. این غم را به شما تسلیت می گویم. وامیدوام خداوند متعال در این روزهای سخت و تخل در کنار شما باشد و به روح و قلب تان آرامش عطا کند.

********************

جناب آقای… / سرکار خانم…

خبر تأسف بار فقدان برادر بزرگوار جنابعالی، ما را داغدار کرد. مصیبت وارده را به شما و خانواده محترم آن عزیز از دست رفته، صمیمانه تسلیت می گوییم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت داریم.

از طرف…

******************

جناب آقای…/ سرکار خانم…

برادر بزرگوار شما را متصف به صفات اخلاقی و انسانی می شناختیم و اکنون خبر فوت ایشان ما را اندوهگین ساخته است. درگذشت برادر ارجمندتان را به شما، والدینتان، همسر و فرزندان ایشان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه و بازماندگان صبر و اجر مسئلت داریم.

از طرف…

******************

دریغا که نخل بارآور زندگی برادر ارجمند و دلسوزتان از دار فانی تسلیم طوفان مرگ شد. تسلیت من در سوگ برادرت نثار تو باد.

****************

درگذشت برادرتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می کنم و از خداوند منان آرزوی صبر و سلامتی برای شما و خانواده محترمتان دارم.

********************

پرواز کبوتر سپیدبال آرزو برادر نازنین و ارجمندتان گرچه کوچی از آشیانه خاک است و فقدان ظاهری اش تحمل پذیر نیست اما از آنجا که ساحت سینه معصومش از عشق به لقای حق پر بود، بی قراری شما جان پاکش را آزرده خواهد ساخت. بی شک صبر و شکیبایی شما نیز در نزد حضرت حق جایگاهی والا خواهد داشت.

********************

اگر کسی فلسفه مرگ را نداند، بی شک کمر زیر بار هجرت برادر خم می نماید، اما با توجه به باور عمیق حضرتعالی از کوچ روح و دانایی مثال زدنی شما، صرفاً فقدان جسم ظاهرش اش را تسلیت گفته و آرزومندم روح پرفتوحش با حضرت علی علیه السلام و صالحین محشور شود.

****************

گذر برادرِ با جان برابرتان از این دنیای خاکی مرا را در اندوهی جانگداز فرو برد. برادری که به سبب نیک خویی و پاکیزگی کردارش اینک از خاک به افلاک پرکشیده و در ملاء اعلی همنشین فرشتگان است. پس دل قوی دار و تسلیت کوچک مرا بپذیر.

********************

دامنه هستی جاوید از ازل تا ابد گسترده است. اندوه و زاری آنان راست که عمل خیر و کردار صواب نداشته اند. رحمت حق بر روح گران سنگ برادرتان باد که اعمال نیکش زبانزد همه است.

********************

واصلان بارگاه حق، شفیع زندگان هستند. بر مرگ برادر بی آلایشتان صبوری کنید که به هنگام پرواز خود از زِبَر خاک از فیض حضورش در ملکوت مستفیض شوید.

**********************

دست ویرانگر اجل گل شکوفای زندگی ما را پرپر کرد و اندوهی بیکران بر قلوب داغدار ما گسترد. این درد به دل نمی گنجد و تنها اشک ها می توانند تسلی خاطر باشند. پس اشک می ریزیم و داغ درگذشت برادر را تسلیت می گوییم.

********************

تغییر لباس بی بهای دنیا با پرند زربفت آخرت برای برادر ارجمندتان که همواره به درگاه دوست گریان بود، تسلیت و تهنیت دارد. تسلیتی برای شما که از او دور می شوید و تهنیتی برای او چرا که پیوستن به لقای حق سعادتی را می طلبد که جستجوگران واقعی بدان دست می یابند.

**************

رفتن عزیزترین ها، یادآور ناپایداری دنیا و تعلقات آن برای همه ماست و آنچه از برادر می ماند تنها خاطره چشمان مهربان، دستهای گشاده و قلبی که چه بسیار با مهری برادرانه برای ما تپیده است. درگذشت برادر گرامی تان بر شما، پدر عزیز، مادر گرامی، خواهران و برادران محترم و خانواده آن مرحوم تسلیت باد.

********************

از دست دادن برادر واقعه ای ناگوار دردناک است و تسلیت گفتن درگذشت برادر به آشنایان ضروری می نماید. پیام عرض تسلیت برای فوت برادر را از من بپذیرید.

********************

منبع: فرادید
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1059

به "متن، اس ام اس و پیام کوتاه و رسمی تسلیت فوت برادر دوست، همکار و اقوام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متن، اس ام اس و پیام کوتاه و رسمی تسلیت فوت برادر دوست، همکار و اقوام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید