مقاله: جزایر پرهنتیان (مالزی)

به گزارش تور کانادا، جزایر پرهنتیان در طول ماه های زمستانی تقریبا به طور کامل تعطیل هستند. در این وقت از سال دریا بسیار متلاطم و جابه جایی مسافران و تدارکات فوق العاده سخت است. با این وجود شما همچنان می توانید از شهر کوالا بسوت یک قایق کرایه کنید اما در خود جزایر پرهنتیان انتظار گزینه های خیلی کمتری برای غذا خوردن، اقامت و فعالیت های تفریحی را داشته باشید. در دوره بین نوامبر تا فوریه به احتمال خیلی زیاد در حزیره ها تنها خواهید بود.

مقاله: جزایر پرهنتیان (مالزی)

به یاد داشته باشید که هزینه های آوردن وسایل و لوازم به این جزیره های دور افتاده خیلی بیشتر از مناطق داخلی کشور است و مسلما این هزینه های اضافی به خریداران نهایی انتقال داده می شوند. مسافران هوشمند و علاقه مند به داشتن یک تور ارزان مالزی خوب می دانند که بهتر است خریدهای اصلی شامل لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم مصرفی خود را قبل از حرکت به سمت جزایر پرهنتیان انجام دهند. دقت کنید در داخل جزایر پرهنتیان دستگاه خودپرداز وجود ندارد، در نتیجه حتما به مقدار کافی پول نقد همراه داشته باشید. شما در برخی از فروشگاه های لوازم غواصی می توانید واحد پول های معروف را به واحد پول مالزی تبدیل کنید.

گزینه های متعددی برای اقامت مسافران تور مالزی در جزایر پرهنتیان وجود دارند، به خصوص در پرهنتیان بسار. البته به یاد داشته باشید گزینه های ارزان قیمت در جزیره پرهنتیان کسیل خیلی زود پر می شوند، به خصوص در فصل پرگردشگر بین ژوئن تا آگوست. بسیاری از هتل های ارزان قیمت سیستم رزرو از قبل را ندارند؛ تا جای ممکن زود هنگام خود را به جزیره برسانید تا در زمان خروج مسافران بتوانید اتاق بگیرید.

منبع مقاله: جزایر پرهنتیان (مالزی)

انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1406

به "مقاله: جزایر پرهنتیان (مالزی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: جزایر پرهنتیان (مالزی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید