ملی پوش ژیمناستیک: با تمام توان در مجارستان رقابت می کنم

به گزارش تور کانادا، ملی پوش ژیمناستیک آماده حضور در رقابت های ورلد چلنج کاپ مجارستان است و امید دارد تا با توجه به حریفان قدر و سختی که پیش رو دارد و صرف نظر از نتیجه ای که در این رقابت ها کسب می گردد تمام توان خود را به نمایش بگذارد.

ملی پوش ژیمناستیک: با تمام توان در مجارستان رقابت می کنم

سعید رضا کیخا در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص مسابقات ورلد چلنج کاپ مجارستان، اظهار کرد: برنامه ای که در ماه آینده برای خود در نظر گرفته ام حضور در رقابت های مجارستان است. در این مسابقات حدود 26 کشور حضور خواهند داشت. ژیمناست ها در این رقابت ها به صورت انفرادی و در وسیله تخصصی خود شرکت خواهند کرد. افرادی که تمایل به حضور و امید به کسب مدال در المپیک 2020 توکیو را دارند از اکنون برنامه های خود را با رقابت بر روی وسیله تخصصی شروع می نمایند تا به هدفی که دارند برسند.

او در خصوص آمادگی خود برای حضور در مسابقات مجارستان، به اردوی کیش که به تازگی اجرا شده است، اشاره نمود و اضافه کرد: اردوی کیش بعد از مدت ها وقفه در تمرینات تیم ملی اردوی بسیار خوبی بود. با توجه به تستی که در انتهای اردوی کیش گرفته شد متوجه شدم شرایط خوبی دارم و امیدوارم در این مسابقات خوب ظاهر شوم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ام و آمادگی خوبی دارم. امیدوارم بتوانم در این رقابت ها برنامه خود را خوب اجرا کنم.

کیخا هدف اردوی کیش را آماده سازی برای بازی های آسیایی عنوان نمود: بعد از مدت ها وقفه در اردوی تیم ملی به سبب مسائل اقتصادی فدراسیون، شرایط خوبی فراهم شد. هدف از این اردو آماده سازی برای بازی های آسیایی اندونزی بود. بچه ها بعد از یک سال در کنار هم گرد آمدند و با وجودی که انتظار می رفت سطح آمادگی خوبی در بین ژیمناست ها نباشد، ولی شرایط بچه ها خوب بود. یک سالی هست که تیم ملی مسابقات داخلی، اعزام برون مرزی و اردویی نداشته، ولی طبق تستی که گرفته شد ژیمناست ها از آمادگی بالایی برخوردار بودند.

او در خصوص رنکینگ مسابقات دنیای، خاطر نشان کرد: در آیین نامه مسابقات دنیای آمده است که به نفرات اول تا هشتم رقابت های دنیای امتیازاتی تعلق می گیرد و جمع این امتیازها در هر سال، رنکینگ ژیمناست را در دنیا تعیین خواهد نمود.

ملی پوش ژیمناستیک که به همراه سه ژیمناست مازندرانی راهی رقابت های ورلدچلنج کاپ مجارستان است در خصوص حریفانشان در این رقابت ها، گفت : با توجه به جدول مسابقات حریفان قدر و سختی در پیش خواهیم داشت و امیدوارم آن چیزی که در توان خود داریم به نمایش بگذاریم.

کیخا در خصوص هزینه های اعزام به مسابقات ورلد چلنج کاپ مجارستان، گفت : من با هزینه مسئولان استان فارس به این مسابقات اعزام خواهم شد که جا دارد از اداره کل ورزش جوانان استان فارس و شهرداری شیراز نهایت تشکر را داشته باشم. اما سه ژیمناست دیگر احتمالاً با هزینه شخصی در این رقابت ها حضور می یابند.

این ملی پوش ژیمناستیک در خصوص کسب نتیجه در مسابقات مجارستان نیز خاطر نشان کرد: تمرینات خوبی پشت سر گذاشته ام. آمادگی خوبی دارم و هدفم این است که بتوانم این آمادگی را در این مسابقات حفظ و یا حتی افزایش دهم و برنامه خود را خوب اجرا کنم تا بتوانم چیزی که در توان دارم و در تمرینات انجام می دهم را در مسابقات نیز به نمایش بگذارم. مهم نیست که چه نتیجه ای حاصل گردد.

دارنده مدال برنز جام دنیای باکو در خصوص حضورش در مسابقات جام دنیای گفت : تاکنون در چندین جام دنیای شرکت نموده ام که در آخرین آن که به میزبانی باکو آذربایجان و حدود چند ماه پیش برگزار گردید، در وسیله خرک حلقه پیروز به کسب مدال برنز این رقابت ها شدم.

او در انتهای سخنانش هدف خود را بازی های آسیایی خواند و گفت : با حضور در مسابقات دنیای می خواهم تجربه بیشتری کسب کنم چون حضور در این رقابت ها و شرکت پی در پی در تورنمنت های بین المللی و جام دنیای و مسابقات آسیایی سبب می گردد تا به هدفی که دارم یعنی پیروزیت در بازی های آسیایی اندونزی نزدیک تر شوم و نتایج خیلی بهتری را کسب کنم.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات ژیمناستیک هنری در شش وسیله انفرادی در روز های 14 تا 20 مهر ماه در شهر زومباتلی کشور مجارستان برگزار می گردد. سعیدرضا کیخا، رضا فرنیا ، نیما عزیزی کلخالی و سامان مدنی چهار نماینده ایران در این مسابقات خواهند بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 6

به "ملی پوش ژیمناستیک: با تمام توان در مجارستان رقابت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش ژیمناستیک: با تمام توان در مجارستان رقابت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید