مهلت ارسال آثار به همایش نسیم شمال در قزوین تمدید شد

به گزارش تور کانادا، خبرنگاران/قزوین طبق اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با توجه به استقبال متقاضیان جهت شرکت در همایش بزرگداشت سید اشرف الدین حسینی قزوینی (نسیم شمال)، مهلت ارسال آثار به این همایش تا 20 فروردین ماه 99 تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به همایش نسیم شمال در قزوین تمدید شد

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، با هدف بزرگداشت مقام شامخ علمی و عملی مفاخر استان با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همایش نکوداشت سید اشرف الدین حسینی قزوینی (ادیب، شاعر، روزنامه نگار، نویسنده و طنزپرداز عصر مشروطه) را برگزار می نماید.

بر این اساس از کلیه پژوهشگران، مورخان، کارشناسان، محققان، علما و اساتید گران قدر جهت تدوین و ارائه آثار و مقالات ارزشمند خود به این همایش دعوت به همکاری به عمل آمده است.

شرایط اجتماعی و زندگی سید اشرف الدین حسینی قزوینی، سید اشرف الدین حسینی قزوینی و مشروطیت، سید اشرف الدین حسینی قزوینی و ادبیات کودک، سید اشرف الدین حسینی قزوینی و آثار (اشعار، ادبیات عامه، ترجمه و طنز انتقادی)، سید اشرف الدین حسینی قزوینی و روزنامه نگاری، سید اشرف الدین حسینی قزوینی و مسائل زنان از جمله عناوین و محورهای پیشنهادی این همایش است.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، اهالی قلم می توانند با ورود به سایت ghazvin.farhang.gov.ir نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت نام و همچنین بارگذاری مقاله خود اقدام نمایند.

حجم مقالات ارسالی باید حداقل 10 صفحه بوده و برای حداکثر صفحات نیز محدودیتی در نظر گرفته نشده است اما در تنظیم مقالات اصول نگارش فنی و علمی متعارف اعم از چکیده، کلید واژه ها، نتیجه گیری، ارجاعات و ذکر منابع در داخل متن و آخر مقاله، فهرست پایانی و کتابنامه باید رعایت گردد و از ذکر مطالب تکراری و اقتباس از آثار دیگران خودداری گردد.

به صاحبان مقالات برگزیده از سوی دبیرخانه همایش هدایایی ویژه تقدیم خواهد شد. مقالات برگزیده با ذکر نام و مشخصات مؤلفان در مجموعه ای به نام همایش به چاپ خواهند رسید.

آخرین مهلت دریافت مقالات 20 فروردین ماه 1399 است و علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس و نشانی دبیرخانه قزوین، بلوار آزادگان، چهارراه غیاث آباد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، دبیرخانه همایش نکوداشت سید اشرف الدین حسینی قزوینی، شماره های تماس: 02833691392 ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 351

به "مهلت ارسال آثار به همایش نسیم شمال در قزوین تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ارسال آثار به همایش نسیم شمال در قزوین تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید