مومنی: با این شرایط نمی توانم در صنعت نفت بمانم، مقابل سپاهان با تمام وجود بازی می کنیم

به گزارش تور کانادا، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تاکید نمود که با ادامه این شرایط و بحران اقتصادی، نمی تواند در صنعت نفت بماند.

مومنی: با این شرایط نمی توانم در صنعت نفت بمانم، مقابل سپاهان با تمام وجود بازی می کنیم

مهدی مومنی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به نتایج خوب صنعت نفت در نیم فصل اول گفت: با مسائل اقتصادی روبرو بودیم و در این چند سال که در تیم های مختلفی بازی کردم، کمتر دیده بودم که تیمی چنین شرایطی داشته باشد. کمترین دریافتی را داشتیم ولی به خاطر همدلی بازیکنان و حمایت طرفداران نتایج خوبی گرفتیم. اگر مسائل اقتصادی نبود می توانستیم الان صدرنشین یا دوم باشیم ولی این مسائل گاهی اوقات روی تمرکز بازیکنان تاثیر می گذاشت.

وی در مورد صحبت های اخیر اسکوچیچ که گفته بود در صورت حل نشدن مسائل اقتصادی از صنعت نفت جدا خواهد شد، مطرح نمود: من که از این شرایط خسته شده ام و این را می دانم که بازیکنان دیگر هم اذیت می شوند. این اولین سالی است که صنعت نفت با چنین مسائلی روبرو شده و این هم از بدشانسی من است. با این شرایط نمی توانم در صنعت نفت بمانم چون واقعا خسته شدم. اول فصل قرار بود برای مان خانه بگیرند ولی این اتفاق رخ نداد و 6 ماه است که در خوابگاه هستیم. بارها هم قول دادند که مسائل اقتصادی رفع می گردد ولی فقط 18 درصد پول گرفتیم، به تازگی هم گفته اند که قبل از بازی با سپاهان پول می دهند ولی بعید می دانم این اتفاق رخ دهد.

مومنی در مورد بازی با سپاهان گفت: این آخرین بازی ما در نیم فصل اول است و با تمام وجود بازی خواهیم کرد. می دانیم بازی سختی داریم ولی هدف ما شکست دادن سپاهان است، امیدوارم طرفداران استادیوم را پُر نمایند تا با حمایت آنها یک نتیجه خوب بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 107

به "مومنی: با این شرایط نمی توانم در صنعت نفت بمانم، مقابل سپاهان با تمام وجود بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مومنی: با این شرایط نمی توانم در صنعت نفت بمانم، مقابل سپاهان با تمام وجود بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید