نتایج آزمون بالینی واکسن ضدکرونا حاوی نانوذرات مثبت اعلام شد

به گزارش تور کانادا، یکی از شرکت های چینی که به دنبال استفاده از نانوذرات در فراوری واکسن است، نتایج مثبتی از آزمون های بالینی این واکسن برای مقابله با ویروس کرونا به دست آورده است.

نتایج آزمون بالینی واکسن ضدکرونا حاوی نانوذرات مثبت اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، یکی از شرکت های چینی که به دنبال استفاده از نانوذرات در فراوری واکسن است، نتایج مثبتی از آزمون های بالینی این واکسن برای مقابله با ویروس کرونا به دست آورده است.

شرکت سینوواک (Sinovac) که در پکن مستقر است اعلام نمود که نتایج مثبتی از آزمایش روی واکسن ضدکرونا به دست آورده است.

این شرکت بعد از انجام فاز اول و دوم بالینی روی واکسن ضدکووید 19 اعلام نمود که نتایج رضایت بخش بوده است. این شرکت پیش از این با صدور بیانیه ای گفته بود که واکسن ضدکرونای این شرکت قادر است پاسخ مثبت سیستم ایمنی بدن را بر علیه ویروس کرونا ایجاد کند.

شرکت سینوواک انتظار دارد گزارش مطالعات فاز بعدی کارآزمایی بالینی روی این واکسن در آینده نزدیک تعیین گردد.

شرکت سینوواک اعلام نموده که در آزمایش های اخیر، دارو روی داوطلبان مورد آزمایش قرار گرفته که عوارض منفی روی افراد ایجاد ننموده است.

ویدونگ یین، مدیرعامل شرکت سینوواک می گوید: شرکت سینوواک روی فراوری انبوه واکسن ضدکرونا سرمایه گذاری نموده است، واکسنی که قرار است برای استفاده جهانی فراوری گردد.

شرکت سینوواک با موسسه بوتانتان در برزیل همکاری می نماید تا یک مطالعه بالینی را در خارج از کشور انجام دهد. آزمون های اجرا شده پیشین نشان داده است که واکسن شرکت سینوواک نامزدی ایمن برای مقابله با بیماری کرونا بوده و توانسته است سیستم ایمنی بدن را بر علیه ویروس کرونا تحریک کند. کشور کانادا فاز دوم آزمون بالینی روی این واکسن را تایید نموده است.

این شرکت وارد همکاری با شرکت پرسیژن نانوسیستم شده تا واکسن نانوذرات لیپیدی حاوی mRNA را برای مقابله با ویروس کرونا توسعه دهند. این دو شرکت توافق نامه ای برای این کار امضاء نموده اند.

شرکت سینوواک اوایل ماه ژانویه اعلام نمود که کار روی توسعه واکسن ضدکرونا را شروع نموده است و قرار است کارآزمایی بالینی با همکاری یکی از موسسه تحقیقاتی شهر ووهان انجام گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 591

به "نتایج آزمون بالینی واکسن ضدکرونا حاوی نانوذرات مثبت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج آزمون بالینی واکسن ضدکرونا حاوی نانوذرات مثبت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید