6 کالای خانگی کاربردی که زندگی شما را راحت تر می نمایند

به گزارش تور کانادا، اگر شما هم جزو افرادی هستید که چندان علاقه ای به وقت گذاشتن برای تمیز کردن هر روزه اتاق ها، حیاط و کل خانه را ندارید و از طرفی شلوغی و عدم وجود زمان کافی برای انجام یک سری از کارهای نظافتی یا آشپزی حسابی شما را کلافه نموده است، باید بگوییم که حقیقتا این مقاله می تواند همان چیزی باشد که برای خرید یک سری کالای خانگی خاص به منظور راحت کردن امور خانه الهام بخش است. در واقع هدف ما از نوشتن این راهنما معرفی یک سری از لوازم پرفروش و واقعا کار را ه انداز به افراد است، که در مواردی حتی قیمت چندان بالایی هم ندارند، اما می توانند به شما در تمیز کردن بهینه تر محیط یا آشپزی سالم تر و در عین حال سریع تر بسیار یاری نمایند.

6 کالای خانگی کاربردی که زندگی شما را راحت تر می نمایند

1. از جاروبرقی و شیشه شوی رباتیک استقبال کنید

اگر علاقه مندید همانطور که در اتاق کار خود نشسته اید و مشغول کار هستید، یک ربات کیوت و حرفه ای زیر پایتان را به خوبی جارو کند، بدون اینکه لازم باشد از جای خود تکان بخورید، ما به شما خرید جاروبرقی رباتیک را به شدت پیشنهاد می دهیم. در حالت کلی جاروبرقی های رباتیک برای مرتب کردن روزانه محیط گزینه ای عالی هستند؛ زیرا جمع آوری خرده های غذا، خاک گربه، انواع موی حیوانات خانگی، گرد و غبار و هر چیز دیگری که به کف خانه شما راه پیدا می نماید را سریع و راحت می نمایند.

از طرفی فناوری این نوع از کالای خانگی دیگر همانند 10 سال گذشته با اشکال و عدم دقت در پاکسازی محیط همراه نیست، و مدل های تازه این محصول می توانند به خوبی از پس تمیزکاری و جاروی کف اتاق ها بر بیایند. این دستگاه ها نه تنها به صورت اتوماتیک خانه را تمیز می نمایند، بلکه در سرانجام به ایستگاه شارژ خود برمی گردند تا برای مرتبه بعد انرژی کافی داشته باشند. بعلاوه بسیاری از این جاروبرقی ها پر شدن محفظه خود را به اطلاع کاربر می رسانند. گفتنی است که بعد از صرف هزینه برای خرید آن، این وسیله دیگر هزینه چندانی روی دست شما نخواهد گذاشت و فقط کافیست که هر چند وقت یک بار محفظه درون آن را خالی کنید.

تصویرسازی در حالتی که در اتاق کار خود هستید وقتی کامل می گردد که محیط بیرونی و درختان به خوبی از پشت پنجره های اتاقتان معین باشد. اما تغییرات دائمی آب و هوا و وجود گرد و غبار روی شیشه های پنجره می تواند باعث مختل شدن دید شما گردد. بنابراین احتیاج به تمیز کردن دوره ای پنجره ها کاملا حس می گردد. به همین خاطر باز هم ربات ها می توانند به یاری شما بیایند و یک ربات شیشه شوی حرفه ای می تواند پنجره هایی تمیز را به شما هدیه کند.

برترین مدل جارو رباتیک کدام است؟

جاروبرقی های رباتیک از جمله کالاهای خانگی ای هستند که معمولا قیمت بسیار بالایی دارند. اما در بین گزینه های موجود در بازار جاروبرقی شیائومی مدل Mop 2 lite از این قاعده مستثنی است و می تواند به معنی واقعی کلمه احتیاجهای شما را با رنج قیمتی مناسبی رفع کند. این کالای دیجیتال قابلیت اسکن دقیق محیط را دارد، بنابراین به خوبی می تواند محیط را شناسایی و پاک سازی کند. حتی جالب است بدانید زمانی که شارژ جارو رباتیک شیائومی مدل Mop 2 lite به حداقل می رسد، نظافت متوقف شده و دستگاه به سمت داک شارژ حرکت می نماید و پس از شارژ مجدد، نظافت از همان نقطه ای که کار را متوقف نموده بود، مجددا ادامه می یابد.

وجود معینه هایی همانند سری جمع آوری مو، عملکرد 90 دقیقه ای بدون توقف در حین کار، قابلیت تشخیص موانع، قابلیت تی کشی و قدرت مکش 2200 پاسکال این محصول را در بین سایر جارو رباتیک ها به گزینه ای سرآمد تبدیل نموده است.

برترین مدل شیشه شوی رباتیک برای پاک کردن حرفه ای شیشه های

این نوع کالای خانگی از آن دسته محصولاتی نیست که با خراب شدن یا احتیاج به تعمیر پیدا کردن آن بتوانید آن را خیلی راحت کنار بگذارید و گزینه ای تازه خریداری کنید، چراکه قیمت شیشه شوی های برقی چندان مقرون به صرفه نیست. با توجه به همین دغدغه هم پیشنهاد می کنیم که در زمان خرید این نوع از کالاها شیشه شوی رباتیک اکووکس رباتیک مدل WINBOT 950 را به انواع گزینه ای باکیفیت مدنظر داشته باشید. WINBOT 950 گزینه ای رباتیک با قابلیت های جالب توجهی همانند امکان آبگیری از شیشه، دارای فن مکش قوی، مجهز به باتری اضطراری، سنسور تشخیص مانع، سیستم سه مرحله ای نظافت، دارای کش امنیتی و کنترل از راه دور است، به همین خاطر هم انتخابی مادام العمر به شمار میرود.

2. غذا سفارش ندهید؛ وقت آن است که با هواپز غذایی سالم و سریع بپزید!

آشپزی کردن به ویژه پخت غذاهای ایرانی از آن کارهایی است که حسابی زمان بر است، چراکه برای پخت اغلب غذاهای ایرانی لازم است زمان زیادی صرف گردد تا به قولی غذا جا بیافتد. از طرفی اگر فردی پر مشغله باشید که مجبورید صبح زود سرکار حاضر شوید و چندان علاقه ای هم به سفارش غذا از بیرون نداشته باشید، آشپزی می تواند به یک چالش برای شما تبدیل گردد.

مطمئنا هیچ کس علاقه ای ندارد که بعد از یک روز کاری پر مشغله و رسیدن به خانه آغاز به آشپزی کند. اما جایی برای نگرانی نیست، چراکه بهتر است تمام هزینه هایی که برای سفارش غذا از بیرون صرف می کنید را جمع کنید و با آن هواپز خریداری کنید! این کالای خانگی قیمت جندان بالایی ندارد و یکی از برترین گزینه ها برای آشپزی سریع، سالم و متنوع است، زیرا به یاری آن می توانید انواع مواد غذایی را بخارپز کنید، کیک بپزید، سیب زمینی با کم ترین اندازه روغن تهیه کنید و حتی انواع گوشت سفید و قرمز را به یاری آن گریل کنید.

در واقع با یاری یک هواپز حرفه ای و از نوع دیجیتال می توانید بالغ بر 200 غذای مختلف را در کمترین زمان ممکن (به عنوان مثال پخت یک مرغ کامل در یک ساعت!) آماده کنید و از بابت مصرف غذایی سالم به کل خیالتان راحت باشد. بعلاوه اگر فراموش کردید که گوشت را از قبل بیرون از فریزر قرار دهید، باز هم نگرانی ندارد، چراکه این نوع از سیستم های پخت و پز معمولا با عملکرد یخ زدایی هم همراه هستند.

خوردن میان وعده در زمان کار یا مطالعه می تواند یکی دیگر از چالش های دنیای امروز باشد، زیرا موادغذایی ای انتخابی همواره شیرین و پر کالری هستند. در این میان باز هم خرید هواپز می تواند به تغییر سبک زندگی شما یاری کند. زیرا به یاری این سیستم می توانید انواع میوه های خشک را تهیه کنید و از خوردن میان وعده ای سالم لذت ببرید.

برترین مدل هواپز چیست؟

حال که در با مزایای چنین دستگاهی به خوبی آشنا شدید، وقت آن است که یکی از به صرفه ترین و باکیفیت ترین محصول را در بین انواع هواپزهای بازار به شما معرفی کنیم. هواپز شیائومی مدل MAF02 یکی از پرفروش ترین مدل های این کالای خانگی است که ویژگی های آن شامل وجود تایمر قابل برنامه ریزی بر روی دستگاه، نمایشگر لمسی، قابلیت بخارپز کردن انواع مواد غذایی، ارائه عملنمودهای سرخ کردن، پختن، خشک کردن میوه و یخ زدایی با قابلیت تنظیم از قبل و دریافت غذای آماده پس از رسیدن به خانه می گردد. این نوع هواپز شست وشویی راحت دارد و پس از هر بار استفاده، شستن سبدهای پخت آن از شما زمان زیادی را نمی گیرد.

3. وقتی آبمیوه گیری چندکاره دارید، خوردن صبحانه و میان وعده را حذف نکنید

امروه دستگاه های آبمیوه گیری به شکل های کاملی همراه با مخلوط کن به بازار عرضه می شوند، به همین خاطر هم این دسته از کالاهای هانگی برای آماده سازی انواع آبمیوه ها، اسموتی، میان وعده و در مواردی بعضی غذاهای اصلی به سریع ترین شکل ممکن کاربردی اند. احتمالا اگر جزو خانواده های شاغل به حساب می آیید و چندین فرزند دارید، آماده سازی صبحانه یا میان وعده برای بچه ها، به ویژه برای مادر خانواده چالش برانگیز است. از طرفی خوردن صبحانه ای کامل و متنوع برای رشد بچه ها امری بسیار مهم و لازم است. به همین خاطر هم پیشنهاد می کنیم که از خرید یک پکیج کامل همراه با آبمیوه گیری و مخلوط کن غافل نشوید.

چنین وسیله ای دست شما را از بابت سرعت عمل بالا در تهیه صبحانه و عصرانه ای متنوع باز می گذارد و در کنار آن سلامت شما و خانواده شما را تضمین می نماید. بعلاوه در صورتی که ورشکار هستید با وجود چنین محصولی می توانید انواع شیک مقوی، نوشیدنی های پروتئینی و آب میوه های لازم برای خود را بسازید و بلافاصله بعد از باشگاه یا فعالیت ورزشی ای میل کنید.

برترین مدل آبمیوه گیری کدام است؟

اگر می خواهید که سرعت انجام کارهای شما بالا رود و با یک تیر دو نشان بزنید، در اولین قدم پیشنهاد می کنیم که مدلی تک کاره را خریداری نکنید و مستقیما به سراغ آبمیوه گیری های چند کاره بروید. زیرا این نوع از سیستم ها به معنی واقعی کلمه دست شما را برای آماده سازی انواع مواد غذایی حتی غذاهای اصلی باز می گذارند. در این میان یکی از برترین محصولات بازار آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ31 است.

با استفاده از آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ31 می توانید از سه عملکرد خاص بهره ببرید و انواع غذاهای را با آسیباب و مخلوط کن دستگاه آماده کنید. یکی از ویژگی های مهمی که این مدل آبمیوه گیری را از سایرین متمایز نموده است این است که اندازه قطر دهانه ورودی دستگاه کاملا بزرگ (قطر دهانه 7.5سانتی متری) است. به طوری که آبمیوه گیری MJ-DJ31 می تواند به راحتی یک میوه کامل مانند سیب را از خود عبور دهد و احتیاجی به صرف وقت برای تک تکه کردن موادغذایی و میوه ها وجود ندارد. گفتنی است که حجم این کالا دو لیتر است و یکی از مدل های پرفروش و پیشنهادی متخصصین این حوزه برای خانواده های است.

4. خرید چای ساز را از قلم نیاندازید

چای و قهوه از آن مواردی است که به هیچ وجه قابل حذف شدن نیست. به همین خاطر اگرچه آماده سازی چای کار چندان زمان بری نیست، اما در نظر داشته باشید که اگر چای خوری حرفه ای باشید احتمالا کارتان با یک الی دو لیوان چای جلو نمی رود و احتمالا تا سرانجام شب، چندین لیوان چای را سر کشیده اید. البته تازه دم بودن چای هم بحث دیگری است که در دم کردن به روش سنتی ممکن است کمی زمان گیر باشد. به همین خاطر هم توصیه می کنیم اگر جزو علاقه مندان پر و پا قرص چای هستید یا در خانه کار می کنید خرید چای ساز را در دستور کار خود قرار دهید. لازم به تاکید است که سرعت اولین مزیت خرید یک چای ساز، نسبت به سماور و یا کتری است. در واقع چای ساز های برقی خیلی سریع تر از سماور یا کتری آب را به جوش می آورند و زمان آماده سازی آب جوش در آن ها تقریبا نصف زمان لازم برای سماور است.

برترین مدل چای ساز کدام است؟

خب در کنار مزایای نام برده برای خرید چای ساز خوب است که با یک نمونه از محبوب ترین مدل های این کالای خانگی هم آشنا شوید که آن چیزی جز چای ساز میگل مدل GTS 220 نیست. به طور کلی این محصول دارای ویژگی های قابل توجهی همانند کتری و قوری شیشه ای، المنتی از استیل ضدزنگ، امکان چرخش 360 درجه، مجهز به ترموستات برای ایمنی بیشتر، دارای نشان گر LED و همراه با حالت گرم نگهدارنده است. در کنار این موارد چای ساز میگل مدل GTS 220 دارای قوری ای به حجم 0.7 الی 1 لیتر و کتری ای به حجم 1.5 الی 2 لیتر است و از فیلتر تفاله گیر برای راحتی بیشتر در زمان استفاده از آن برخوردار است.

5. شست وشوی سنتی حمام و سرویس بهداشتی را کنار بگذارید

اغلب افراد برای تمیز کردن کف و دیواره های حمام، دستشویی یا آشپزخانه از تی های سنتی استفاده می نمایند که همانطور که احتمالا تجربه داشته اید، یکی از مشقت بارترین، سنگین ترین و وقت گیرترین کارها در زمینه تمیزکاری محیط است. به همین خاطر پیشنهاد ما این است که در صورت عدم وجود محدودیت از نظر مالی این بار خرید یک بخارشوی باکیفیت را اولویت خود بگذارید.

بخارشوی ها می توانند در تمیز کردن دیواره ها، شیرآلات و روشویی با استفاده از بخار داغ به شدت عالی عمل نمایند و در اندک زمانی محیطی کاملا تمیز و البته ضدعفونی شده را به شما تحویل دهند. البته گفتنی است که اگر دست به خرید چنین وسیله ای بزنید عملا از بابت شست وشوی موکت ها و و رو تختی، تمیز کردن مبلمان و گاز و حتی پاک سازی پرده ها و پنجره ها هم خیالتان راحت خواهد شد، چراکه بخارشوی عملا وسیله ای همه کاره به شمار می رود. با این حال مدل های ساده تر این کالا برای تمیز کردن محیط سرویس بهداشتی و حمام انتخابی ایدئال هستند.

در کنار این پیشنهاد اگر قصد خرید بخارشوی به هر دلیلی را ندارید، می توانید از سیستم های زمین شوی چرخشی برای افزایش سرعت عمل خود و به عنوان جایگزینی برای تی های سنتی بهره ببرید. جالب است بدانید که زمین شوی های چرخشی در عین سادگی به معنی واقعی کلمه کاربردی اند و می توانند در آب کشی و گردگیری کف بسیار سریع عمل نمایند.

بخارشوی کرشر مدل SC2 Easy Fix

یکی از بخارشوهای آلمانی بازار که سهم خوبی از فروش بازار را به دست آورده است، بخارشوی کرشر مدل SC2 Easy Fix است. این نوع کالای خانگی ظرفیت مخزن آبی به اندازه 1 لیتر دارد و مدت زمان مورد احتیاج برای فراوری بخار در آن حدودا 5 دقیقه است. بخارشوی کرشر مدل SC2 Easy Fix کالایی مجذوب کننده برای راحتی در تمیزکاری زمین، شیشه ها و دیواره ها است، بنابراین اگر فردی پر مشغله هستید و نمی خواهید زمان زیادی را برای تمیز کردن محیط صرف کنید، انتخاب این نوع بخارشوی یا هر نوع کالای مشابه ای متناسب با احتیاج شما می تواند راه حلی مناسب باشد.

زمین شوی چرخشی مهسان مدل 1400

جدای از اینکه قصد خرید بخارشوی برای خانه خود را دارید یا نه، جایگزینی تی های سنتی برای تمیز کردن محیط با یک زمین شوی چرخان می تواند رویه ای عاقلانه برای کوتاه کردن زمان کار خانگی باشد. با خرید یک زمین شوی چرخان می توانید آبگیری از کف زمین را به خوبی و راحت انجام دهید و در کنار آن الیاف سری این مدل تی را با یاری مخزن سیستم در سریع ترین حالت ممکن و با صرف اندازه کمی آب پاک سازی کنید. گفتنی است که ظرفیت مخزن این محصول در حدود 15 لیتر است و کل وزن آن تنها به 300 گرم می رسد، از این رو حتی با وجود آب در مخزن هم به آسانی جابه جا می گردد.

6. با جاروشارژی مبلمان و داخل خودرو را راحت تر تمیز کنید

برای نظافت فضای داخلی اتومبیل یکی از بهینه ترین و سریع ترین رویه ها استفاده از جاروشارژی ای با سرهای باریک است که می تواند به راحتی تمامی گوشه ها و کنارهای داخل خودرو را تمیز کند. به یاد داشته باشید که داخل خودروی شما جایی است که زمان قابل توجهی را به خصوص در ترافیک های سنگین شهر تهران در آن سپری می کنید، بنابراین تمیزی و مرتب بودن محیط داخلی آن یکی از فاکتورهای مهم برای ارتقای کیفیت زندگی شماست.

از طرفی خرید جاروشارژی تنها از منظر تمیز کردن خودرو حائز اهمیت نیست و به یاری آن می توانید به سرعت میز کارتان، گوشه های کاناپه، مبلمان و حتی میز ناهارخوری را برق بیاندازید. حتی با وجود جارو شارژی عملا از دردسرهای گردگیری کتابخانه و قفسه ها هم می توانید در امان باشید، چراکه با روشن کردن دستگاه در حالتی با مکش ضعیف می توانید گرد و خاک را از روی کتب و قفسه های اتاق خود پاک کنید و با تماشا کتابخانه گرد و خاک گرفته، حس بدی پیدا نکنید.

برترین نمونه جاروشارژی دستی چیست؟

یکی از برندهای قابل قبول در عرصه فراوری انواع جاروشارژی های دستی و دسته بلند، مارک بلک اند دکر است که جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1420 یکی از برترین محصولات آن به شمار می رود. این نوع کالای خانگی برقی اندازه شارژدهی به اندازه 5 الی 10 دقیقه دارد و جالب است بدانید که در بین هم قطاران خود جزو گزینه هایی با شارژدهی بالا به شمار میرود.

قدرت موتور این محصول 27.5 وات است و گنجایش مخزن آن به 0.44 لیتر می رسد. بعلاوه وجود نشانگر اندازه شارژ باتری، فیلتر قابل شست وشو، سری های قابل تعویض و اندازه صدایی در حدود 85 دسی بل از دیگر معینه ها این سیستم است که آن را به گزینه ای محبوب برای سبک تر پیش بردن کارهای خانه تبدیل نموده است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 خرداد 1402 بروزرسانی: 4 خرداد 1402 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1760

به "6 کالای خانگی کاربردی که زندگی شما را راحت تر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 کالای خانگی کاربردی که زندگی شما را راحت تر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید