هر مدیری در سیستان وبلوچستان از پارک علم و فناوری فاصله بگیرد ضرر می کند

به گزارش تور کانادا، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هر مدیری در استان رابطه خودش با پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان آن قوی نکند خودش متضرر خواهد شد.

هر مدیری در سیستان وبلوچستان از پارک علم و فناوری فاصله بگیرد ضرر می کند

خبرنگاران زاهدان - حسین مدرس خیابانی در جلسه توسعه اقتصاد دانش بنیان که با حضور مدیر و شرکت های فعال پارک علم و فناوری استان در محل استانداری برگزار شد گفت: پارک علم و فناوری در این استان به عنوان یک نهالستان تولید علم محسوب می شود که این نهالستان باید در کل استان رشد نموده و تکثیر یابد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: آثار مفید و ارزشمند شرکت های دانش بنیان و فعال پارک علم و فناوری باید به اطلاع بدنه عمومی مردم استان برسد و شهروندان از نزدیک فواید این شرکت ها را لمس نموده و بدانند که خروجی تمامی این فعالیت ها به نفع آرامش و آسایش خودشان است.

او گفت: محصولات این شرکت ها باید در سطح گسترده در اختیار مردم قرار بگیرد و مدیران استانی نیز بدانند که اگر این تولیدات در داخل استان و از طریق جوانان خلاق و نوآور پارک علم و فناوری تولید می شود اجازه ندارند از تولیدات سایر استان ها خریداری کنند و حمایت از کالای داخل استانی باید در اولویت کار آنها باشد.

مدرس خیابانی گفت: هر مدیر دستگاه اجرایی و دولتی در سیستان وبلوچستان که از پارک علم و فناوری استان فاصله بگیرد خود و اداره تحت مدیریتش متضرر خواهد شد چرا که این شرکت ها با توان و ظرفیت بالایی که دارند می توانند تا حد قابل قبولی موانع سدراه آنها را برداشته و در جهت تسهیل گری امور ادارات گام های موثری بردارند.

استاندار سیستان وبلوچستان تاکید کرد: برطرف موانع موجود در جهت پویایی و شکوفایی این شرکت ها یک اولویت انکار ناپذیر است و مدیر و یا کننده این شرکت ها باید در تمامی جلساتی که استاندار حضور دارد نقش موثر و فعال داشته باشد و مدیران نیز باید ارتباطات خود با آنها را نزدیک نموده و با برگزاری جلسات متعدد مسائل آنها را برطرف کنند.

کننده عالی دولت در استان شرح داد: ضرورت دارد تا مسائل و موانع سد راه شرکت های خلاق و دانش بنیان پارک علم وفناوری به دقیق احصا و شناسایی شده و در قالب کارگروه های تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد و در کوتاهترین زمان ممکن برطرف شود و از هیچ مدیری پذیرفته نیست که در این راه سنگ اندازی نموده و همکاری لازم را نداشته باشد.

مدرس خیابانی گفت: شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری نیز باید سطح کمی و کیفی محصولات خود را تا حدی ارتقا دهند که بنگاه های بزرگ صنعتی و اقتصادی کشور نیز راغب شوند تا از تولیدات آنها خریداری کنند که این ارتباط گیری نیز از طریق شخص بنده و سایر مدیران استانی تسهیل خواهد شد.

استاندار سیستان وبلوچستان اضافه نمود: در حال حاضر تحقق دو هدف مهم بازاریابی مارکتینگ و رشد و توسعه برندینگ خواسته و مطالبه جدی بنده از پارک علم و فناوری استان است که باید با جدیت و به قید فوریت به مرحله اجرا رسانده و عملیاتی کنند چرا که محصولات ارزشمند و ویژه این استان با نشان سایر نقاط کشور در بازارهای ملی و جهانی به فروش می رسد و صنعتگران و تولید کنندگان داخلی سهم قابل قبولی در این حوزه ندارند.

او گفت: سیستان وبلوچستا منابع و ظرفیت های بسیار ارزشمند و خدادادی دارد که تبدیل آنها به محصول قابل ارائه و ارزش اضافه نموده از وظایف پارک علم وفناوری است.

در ابتدای این جلسه محمد نبی شهیکی؛ رئیس پارک علم و فناوری استان آخرین شرایط پیشرفت و ارتقا پارک را تشریح کرد و برخی از مدیران عامل شرکت های دانش بنیان خواسته های خود را مطرح کردند که استاندار سیستان وبلوچستان با مشخص مدت زمان مشخص دستور حل موارد مطرح شده را داد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1500

به "هر مدیری در سیستان وبلوچستان از پارک علم و فناوری فاصله بگیرد ضرر می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر مدیری در سیستان وبلوچستان از پارک علم و فناوری فاصله بگیرد ضرر می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید