تور مکزیک: هشدار اتاق بازرگانی به ترامپ درباره قرارداد نفتا ، وزیر خارجه مکزیک: انتها پیمان نفتا قطع روابط مکزیک با آمریکاست

به گزارش تور کانادا، پیشتر اتاق بازرگانی آمریکا نسبت به تقاضاهای ارائه شده از سوی ترامپ در مذاکرات نفتا و تأثیر آن بر اقتصاد آمریکا به کاخ سفید هشدار داده بود.

تور مکزیک: هشدار اتاق بازرگانی به ترامپ درباره قرارداد نفتا ، وزیر خارجه مکزیک: انتها پیمان نفتا قطع روابط مکزیک با آمریکاست

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مکزیک هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ وزیر خارجه مکزیک گفت انتها پیمان نفتا نقطه قطع روابط مکزیک با آمریکا خواهد بود و بر همکاری دو طرف در زمینه های دیگر تاثیر خواهد گذاشت.

پیش تر اتاق بازرگانی آمریکا نسبت به تقاضاهای ارائه شده از سوی ترامپ در مذاکرات نفتا و تأثیر آن بر اقتصاد آمریکا به کاخ سفید هشدار داده بود.

به گزارش رویترز: اتاق بازرگانی آمریکا به کاخ سفید هشدار داد تقاضاهای ارائه شده از سوی دولت ترامپ در مذاکرات مجدد با کانادا و مکزیک در راستای شکل گیری یک قرارداد تجارت آزاد آمریکای شمالی نو می تواند به حمایت آمریکا از تجارت خود منجر شده و مذاکرات را نابود کند.

جان مورفی معاون رئیس اتاق بازرگانی آمریکا گفت: بزرگ ترین لابی تجاری آمریکا دولت ترامپ را مجبور نموده است که بعضی پیشنهادات خود در مذاکرات مجدد برای نفتا را کنار بگذارد.

مورفی تأکید کرد: ما به شدت نسبت به شرایط این مذاکرات نگران هستیم. در حال حاضر مقامات کانادا، مکزیک و آمریکا در حال آماده شدن برای دور نو مذاکرات نفتا طی هفته آینده در واشنگتن هستند.

این مقام آمریکایی تأکید کرد: شرکت های بزرگ و کوچک آمریکا نسبت به پیشنهاد روبرت لایتیزر، نماینده تجاری آمریکا، برای اضافه کردن بندی در از بین رفتن این قرارداد طی 5 سال نگران هستند.

از سوی دیگر لایتیزر قرار است پیشنهاد کاهش دسترسی شرکت های مکزیکی و کانادایی به قراردادهای عمومی با مردم آمریکا و بعلاوه اضافه شدن بند رعایت الزامات نو مدنظر دولت آمریکا در فراوری خودرو و قطعات آن را مطرح کند که این مسئله نیز باعث نگرانی شرکت های آمریکایی شده است.

مورفی ادامه داد: به نظر ما این پیشنهادات بسیار خطرناک خواهند بود و تصویب حتی یکی از آنها می تواند اتحادیه های تجاری و کشاورزی را به سمت مقابله با این قرارداد تجارت آزاد سوق دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1386

به "تور مکزیک: هشدار اتاق بازرگانی به ترامپ درباره قرارداد نفتا ، وزیر خارجه مکزیک: انتها پیمان نفتا قطع روابط مکزیک با آمریکاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مکزیک: هشدار اتاق بازرگانی به ترامپ درباره قرارداد نفتا ، وزیر خارجه مکزیک: انتها پیمان نفتا قطع روابط مکزیک با آمریکاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید