تور ارزان فیلیپین: همکاری علمی ایران و فیلیپین در نانو تکنولوژی کشاورزی

به گزارش تور کانادا، به گزارش خبرنگاران به نقل از پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، سمپوزیوم بین المللی مجازی ایران و فیلیپین در زمینه نقش فناوری نانو در کشاورزی، 27 و 28 آبان ماه جاری برگزار می گردد.

تور ارزان فیلیپین: همکاری علمی ایران و فیلیپین در نانو تکنولوژی کشاورزی

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور ارزان فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

این سمپوزیوم ساعت 8:30 صبح پنج شنبه 27 آبان ماه با سخنرانی دکتر مجتبی خیام نکویی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر سعید سرکار دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، دکتر صابر گلکاری رئیس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، دکتر منظور حسین سومرو، رئیس بنیاد علم کشورهای اکو و جمعی از مسئولان علمی کشور فیلیپین از جمله دکتر رینالدو وی ابورا رئیس شورای تحقیق و توسعه کشاورزی، آبزی پروری و منابع طبیعی فیلیپین و دکتر فرمانتو تی دلاپنا وزیر علوم و فناوری فیلیپین و معاون وی برگزار می گردد.

سمپوزیوم بین المللی مجازی ایران و فیلیپین در زمینه فناوری نانو در کشاورزی با همکاری مشترک پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی و شورای تحقیق و توسعه کشاورزی، آبزیان و منابع طبیعی فیلیپین (DOST-PCAARRD) با هدف شروع همکاری های علمی مشترک بین ایران و فیلیپین در زمینه فناوری نانو در کشاورزی و ترسیم افق هایی نو برای همکاریهای علمی، تحقیقاتی و ترویجی در حوزه هایی نظیر مطالعه و تبادل اطلاعات علمی و فناوری، تعامل مؤثر بین بخش های دولتی و خصوصی فعال در این حوزه، فراهم کردن بستری مناسب برای معرفی بنگاه های کوچک، میانه (SMEs) و شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه در ایران و فیلیپین برگزار خواهد شد.

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی و بعلاوه وزارت علوم و فناوری فیلیپین از حامیان این سمپوزیوم مشترک هستند.

علاقمندان به شرکت در این سمپوزیوم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به تارنمای سمپوزیوم به نشانی http://ipvsan.ir/ مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1384

به "تور ارزان فیلیپین: همکاری علمی ایران و فیلیپین در نانو تکنولوژی کشاورزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فیلیپین: همکاری علمی ایران و فیلیپین در نانو تکنولوژی کشاورزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید