پرداخت تسهیلات تولید گوشت به عشایر فارس

به گزارش تور کانادا، مدیرکل امور عشایر فارس از پرداخت 28 میلیارد تومان تسهیلات تولید گوشت به عشایر استان خبر داد.

پرداخت تسهیلات تولید گوشت به عشایر فارس

به گزارش خبرنگاران از شیراز، روح الله بهرامی مدیرکل امور عشایر فارس از پرداخت 28 میلیارد تومان تسهیلات تولید گوشت به عشایر استان خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات امسال به حدود 400 متقاضی پرداخت شده است.

او با بیان اینکه تقاضای سهمیه نو را به سازمان امور عشایر کشور ارایه کرده ایم، اضافه کرد: جامعه عشایر فارس با داشتن بیش از سه میلیون راس دام سبک نقش مهمی در اقتصاد و تامین نیاز های پروتئینی جامعه دارد، لذا همواره مورد توجه بوده است.

مدیرکل امور عشایر فارس گفت: برای تقویت بنیان تولید تسهیلات زنجیره گوشت قرمز در اختیار عشایر قرار گرفت تا زمینه اشتغال برای خانواده، بهبود معیشت و افزایش درآمد برای این جامعه مولد و کم توقع فراهم شود.

بهرامی اضافه کرد: پارسال از محل بند ب ماده 52 صندوق توسعه ملی، مبلغ 34 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش با کارمزد 10 درصد با عاملیت بانک کشاورزی به استان فارس اختصاص یافت.

مدیرکل امور عشایر استان فارس اضافه کرد: خوشبختانه این تسهیلات با استقبال خوب بهره برداران روبرو شد و با همکاری بانک کشاورزی و بهره گیری از سهم سایر استان هایی که امکان جذب برای آن ها فراهم نبود، جمعاً 46 میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1422

به "پرداخت تسهیلات تولید گوشت به عشایر فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات تولید گوشت به عشایر فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید