پیش بینی یاری هزینه سفر در بسته حمایتی از صنعت گردشگری

به گزارش تور کانادا، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با بیان اینکه فشار تحریم ها بر ارکان مالی خانوارها تاثیر سوئی داشته است، گفت: در حال کوشش برای تدوین بسته حمایتی از صنعت گردشگری هستیم و یاری هزینه سفر تنها بخشی از این بسته به شمار می رود.

پیش بینی یاری هزینه سفر در بسته حمایتی از صنعت گردشگری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مالتیپل کانادا تضمینی هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

در خصوص تاثیر افزایش قیمت بنزین بر سفرهای نوروزی، گفت: طبیعی است که افزایش قیمت سوخت در زنجیره خدمات سفر تاثیر خواهد گذاشت و این امر به ویژه برای مقاصد دورتر حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خانه ملت ، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اضافه کرد: بنابراین پیش بینی می گردد که مقصد سفرها به مناطق پیرامونی تغییر جهت خواهند داد و این تغییر رویکرد به مقاصد نزدیکتر حتی در صورت اختصاص سهمیه بنزین و همینطور در صورت عدم تخصیص آن، بنا به دلایل روانی، فرهنگی و مالی اجتناب ناپذیر است.

وی در خصوص حجم و قیمت سهمیه بنزین برای سفرهای نوروزی، گفت: وزارت نفت مرجع تصمیم گیری حجم و قیمت بنزین اختصاصی به سفر، خواهد بود.

این عضو کابینه دولت دوازدهم با بیان اینکه فشار تحریم ها بر همه ارکان مالی و ابعاد خانوارها تاثیر سوئی داشته است، اضافه کرد: در حال کوشش برای تدوین بسته حمایتی از صنعت گردشگری هستیم و یاری هزینه سفر تنها بخشی از این بسته می تواند باشد و با این وجود در آینده نزدیک یعنی برای سفرهای نوروزی این امر قابل تحقق نخواهد بود.

منبع: چمدان
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 121

به "پیش بینی یاری هزینه سفر در بسته حمایتی از صنعت گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی یاری هزینه سفر در بسته حمایتی از صنعت گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید