کابین، قطعات و درب آسانسور با برترین کیفیت در بازار

به گزارش تور کانادا، بدون شک شما وقتی که روی این عنوان کلیک کردید، برایتان این سوال پیش آمد که چطور می گردد که درب و کابین و قطعات آسانسوری مورد احتیاج در پروژه های ساختمانی و شخصی را با برترین کیفیت و قیمت خریداری کرد. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چطور می توانید برترین محصولات موجود در صنعت آسانسور را به وسیله کارخانه گروه صنعتی مگا تهیه نمایید.

کابین، قطعات و درب آسانسور با برترین کیفیت در بازار

آشنایی با گروه صنعتی مگا

گروه صنعتی مگا با سرمایه گذاری گسترده و بهره گیری از بروزترین روش های طراحی و نوین ترین ماشین آلات، نسبت به طراحی و فراوری انواعکابین آسانسور، بسیاری از قطعات مکانیکال و خدمات شیت متال جهت ساخت قطعات متنوع اقدام نموده است. در این مجموعه کیفیت محصولات و ارائه خدمات متنوع از اهمیت بالایی برخوردار هستند. به همین علت در این گروه همیشه از برترین دستگاه ها و متخصصان بهره برده می شود، تا محصول نهایی در کنار کیفیت بالا، دارای استانداردهای روز دنیا نیز باشد. گروه مگا در این زمینه به واسطه سال ها تجربه و مهارت، در کوشش است تا همیشه برترین ها را عرضه کند.

واردات برترین مکانیزم های درب آسانسور در کشور

همیشه یکی از نکات مهم در صنعت آسانسور، کیفیت بالا در تمامی بخش ها و قطعات می باشد. چرا که با توجه به گستردگی قسمت ها، بسیار مهم است که هر یک از بخش ها دارای کیفیت مطلوب بوده تا راندمان کلی آسانسور بالا رود. بر همین اساس یکی از بخش هایی که هم در سرعت، و هم در رفاه و البته کیفیت کار بسیار تاثیر گذار هستند، مکانیزم های استفاده شده برای بخشدرب آسانسور می باشند. که باید علاوه بر کیفیت بالا، دارای طول عمر مناسب و البته عملکرد ایده آل نیز باشند. بر همین اساس این کارخانه به عنوان یکی از واردکنندگان برترین مکانیزم های درب، یعنی مکانیزم های سلکوم و فرماتور شناخته می شود.

این مکانیزم ها در دنیا، به عنوان برترین ها شناخته شده، و استفاده از آن ها راندمان و کیفیت درب ها را به شدت افزایش می دهد. این مجموعه ارائه دهنده درب ها به صورت راست بازشو و یا چپ بازشو در انواع تلسکوپی، سانترال و… می باشند. این درب ها دارای ابعاد متغیر 2 تا 2/30 متر و عرض متغیر 70 تا 100 سانتی متری دارند. که متناسب با نوع آسانسور و کاربری و احتیاج مشتری معین می شود. بعلاوه به علت استفاده از رنگ های با کیفیت، رویه درب ها علاوه بر ضخامت و پوشش مناسب، در برابر خوردگی، سایش و خرابی مقاوم هستند. این ویژگی ها سبب ایجاد یک محصول ایده آل می شود. که همه فاکتورهای لازم اعم از ایمنی، زیبایی، مقاومت و استحکام و استانداردهای لازم را شامل می شود.

ویژگی های معتبر فروش قطعات آسانسور

همان طور که می دانید آسانسورها از قطعات مکانیکی و الکتریکی متعددی ساخته می شوند. این قطعات نقش مهم و معین کننده ای را در کیفیت و راندمان نهایی آسانسور ما ایفا می نماید. در واقع تشکیل دهنده یک آسانسور، و یا یک بخش از آن از تعداد زیادی قطعات مختلف به وجود آمده است. که کاملا با یکدیگر مرتبط بوده و کارکرد هر کدام بر دیگری اثرگذار است.

نمایندگی قطعات آسانسور در کشور باید متناسب با فاکتورها و همراه با بالاترین و برترین کیفیت محصولات را به فروش برساند. اما مهم ترین نکته شناخت فاکتورها و الزامات یک نمایندگی و مرکز پخش قطعات با کیفیت است. تا بتوانیم با شناخت صحیح نسبت به آن متناسب با احتیاج خود قطعات جانبی مختلف را خریداری نماییم. چرا که از بخش های مهم تشکیل دهنده هر آسانسوری با هر نوع کاربری و مدلی، کیفیت و اصل بودن قطعات تشکیل دهنده آن می باشد. به همین منظور ضروری است تا شناخت خوبی از انواع قطعات آسانسور داشته باشیم. تا در زمان خرید و یا در صورت احتیاج بدانیم باید چه قطعه ای را با چه ویژگی تهیه نماییم. ضمن اینکه بعضی از مدل ها و قطعات تقلبی نیز ممکن است در بازار موجود باشد، که در صورت تهیه آنان با مسائل مختلفی رو به رو خواهیم شد.

فهرست بعضی از قطعاتی که می توانید با برترین کیفیت از گروه صنعتی مگا تهیه نمایید به توضیح ذیل می باشد.

  • کارفریم
  • کادر وزنه
  • پایه قلاب سربکسل
  • کلاف
  • پایه موتور
  • براکت
  • پایه بافر
  • ریل بالانسینگ
  • انواع ریل فیکسر
  • کاراسلینگ

فروش انواع کابین های آسانسور در طرح های متنوع

کابین های آسانسور به عنوان یکی از بخش های مهم در هر آسانسوری، علاوه بر وظیفه انتقال و ایمنی افراد، نقش مهمی در زیبایی فضا نیز بر عهده دارد. به همین علت و در بسیاری از ساختمان ها، کوشش می شود تا علاوه بر استفاده از آسانسور با کیفیت، از زیباترین طرح ها نیز استفاده شود. به همین علت در این مجموعه، کوشش می شود تا انواع کابین ها در طرح های مختلف فراوری شود. تا همه سلیقه ها و علایق افراد را پوشش دهد. ضمن اینکه تمامی متریال به کار رفته در ساخت آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند. بعلاوه به علت بکارگیری طراحان و مهندسان خبره در این زمینه، کابین ها دارای استانداردهای روز دنیا بوده تا عملکرد مناسبی را از خود به جای بگذارد.

با توجه به نکات ذکر شده، و بعلاوه سابقه چندین ساله این کارخانه، شما می توانید برترین بخش ها و قطعات آسانسوری را از گروه مگا تهیه نمایید. این کارخانه با عضویت در اتحادیه آساسنور کشور و بعلاوه عضویت در انجمن صنفی قطعات آسانسوری عرضه کننده متنوع ترین محصولات در این زمینه می باشد. برای ارسال سفارش، دریافت مشاوره می توانید با شماره های ذیل تماس حصال فرمایید. همین طور جهت مشاهده محصولات و خدمات این کارخانه صنعتی می توانید از وبسایت رسمی آن به نشانی megaindustrialgroup.com تماشا فرمایید.

  • 021-76217730
  • 021-76217907

آدرس: جاده دماوند، نرسیده به پردیس، منطقه صنعتی خرمدشت، کوچه هفتم غربی، پلاک 115

منبع: اتاق
انتشار: 25 بهمن 1401 بروزرسانی: 25 بهمن 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1722

به "کابین، قطعات و درب آسانسور با برترین کیفیت در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابین، قطعات و درب آسانسور با برترین کیفیت در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید