گذراندن دوره های توانمندسازی شرط تعیین شرایط رؤسای مراکز آموزش علمی کاربردی شد

به گزارش تور کانادا، معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: گذراندن دوره های توانمندسازی در تعیین شرایط رؤسای مراکز آموزش علمی کاربردی ملاک قرار می گیرد.

گذراندن دوره های توانمندسازی شرط تعیین شرایط رؤسای مراکز آموزش علمی کاربردی شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محسن محمدزاده معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از تأثیر نمره آزمون دوره های توانمندسازی رؤسای مراکز آموزشی در تبدیل و تمدید شرایط رؤسای مراکز خبر داد.

وی افزود: جلسات کمیته انتصاب رؤسای مراکز مطابق با تقویم زمانبندی در هرماه به منظور بررسی پرونده های تبدیل و تمدید شرایط رؤسای مراکز، برگزار می شود. در این جلسات پرونده های ارسالی از سوی واحد های استانی مورد بررسی و تصمیم گیری قرار می گیرد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی شرح داد: تا به امروز 38 جلسه کمیته انتصاب برگزار شده و از ابتدای سال 1400 تعداد 53 پرونده در کمیته مربوطه مطرح شده است.

محمدزاده ادامه داد: با توجه به برگزاری دوره های توانمندسازی برای رؤسای مراکز آموزشی و برگزاری آزمون دوره اول در دو مرحله و نیز اهمیت گذراندن این دوره ها برای رؤسای مراکز و تاکید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از این پس پرونده افرادی که در دوره های توانمندسازی شرکت و در آزمون های مربوطه حد نصاب لازم را کسب کرده اند، در دستور کار کمیته قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1374

به "گذراندن دوره های توانمندسازی شرط تعیین شرایط رؤسای مراکز آموزش علمی کاربردی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گذراندن دوره های توانمندسازی شرط تعیین شرایط رؤسای مراکز آموزش علمی کاربردی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید