5 جهت برتر مسافرتی سال 2015

به گزارش تور کانادا، وبسایت معتبر Wikitravel طی گزارشی لیست 5 راستا برتر مسافرتی سال 2015 را به توضیح ذیل گفت:

5 جهت برتر مسافرتی سال 2015

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

میلان Milan Italy :

اگر شهر روم معرف ایتالیای کلاسیک و باستانی باشد، شهر میلان را می توان نماینگر ایتالیایی مدرن و جدید نامید. شهر میلان مدرنترین شهر در میان شهرهای ایتالیا است؛ در حالی که همچنان بافت قدیمی خود از جمله معروف ترین نماد شهر که همان کلیسای دومو Duomo di Milano باشد را حفظ نموده است. میلان در فاصله زمانی می و اکتبر میزبان نمایشگا Expo 2015 با موضوع تغذیه زمین و انرژی برای زندگی Feeding the Planet, Energy for Lifeخواهد بود که علاقه مندان زیادی را برای دیدن از این نمایشگاه جذب خود نموده است.

هاوانا Havana Cuba :

شهر هاوانا پایتخت بین المللی کوبا با جاذبه های گردشگری فراوان می باشد که بعد از توافق اخیری که مابین ایالات متحده و کوبا ایجاد شد، این جزیره به یکی از جذاب ترین مسیرهای گردشگری سال تبدیل شده است.

کوتورKotor Montenegro :

کوتور یکی از شهرهای ساحلی کشور مونتنگرو می باشد و بدلیل وجود بافت قرون وسطایی و جذابیت های طبیعی بی نظیر، محبوبیت خاصی در بین علاقمندان سفر پیدا نموده است. کشور مونتنگرو در سالهای اخیر حجم وسیعی از گردشگران را به سمت خود جذب نموده و سال جاری نیز اقدام به برگزاری رویدادهای وسیعی از جمله فستیوال های موسیقی ، فستیوال قایق، کارنوال کوتور Kotor Carnival نموده است.

سنگاپور سنگاپور:

ترکیبی از آسمان خراشها و متروهای مدرن با آمیزه ای از فرهنگ چینی ، مالایی و هندی، این باغ شهر را به یک توقفگاه و جاذبه بی نظیر در منطقه تبدیل نموده است. شهر سنگاپور در سال 2015 تولد 50 سالگی خود را جشن می گیرد و همین عاملی برای علاقه مندان به سفر به این شهر زیبا شده است.

کوههای راکی Colorado USA :

مجموعه تفریحی و پارکهای ملی کوههای راکی در غرب ایالات متحده واقع شده اند و در فصل زمستان میزبان علاقه مندان به اسکی و در فصل تابستان ارائه دهنده خدمات به دوستداران پیاده روی، کوهنوردی، کمپینگ، رفتینگ و کانو و کایاک سواری می باشد. این مجموعه سال جاری صدمین سالگرد تولد خود را جشن خواهد گرفت و علاقه مندان پر شماری را به خود جذب نموده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 96

به "5 جهت برتر مسافرتی سال 2015" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 جهت برتر مسافرتی سال 2015"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید