انواع مدل های مبل هپی چیر در ایران

به گزارش تور کانادا، انواع مدل های مبل هپی چیر در ایران ، این نوع صندلی های شنی یونولیتی راحتی تکنفره ، دو نفره و سه نفره را می توانید با قیمت های عمده و به قیمت تولیدی خرید کنید که در نمایندگی اینتکس در تهران تولید می شوند و با قیمت های تخفیف دار ارزان خرید و فروش می شوند .

انواع مدل های مبل هپی چیر در ایران

مبل های هپی چیر فروشگاه اینتکس لند در مدل های بزرگسال ، نوجوان و کودک تولید می شوند که به هپیچیر های پارچه ای یا چرمی فوم دار شناخته می شوند و همگی با توجه مواد داخلی آنها از انعطاف بالایی برخوردار هستند که همین نیز باعث تحمل وزن بالا و طول عمر بالای آن می شود و همچنین مقاومت آنها نیز بیشتر می شود تا افراد با هر سن و سالی از آن بتوانند به عنوان مبل راحتی برای استراحت ، مطالعه ، نشستن و گیمینگ استفاده کنند .

انواع مدل های مبل هپی چیر در ایران

مبلهای هپی چیر فومی کیسه ای را می توانید با رنگ مورد علاقه خود سفارش دهید و در منزل ، محل کار و مسافرت ها از آن استفاده کنید از ویژگی های خرید مبلمان هپیچیر همین است که می توانید صندلی شنی هپی چیری را با رنگ مورد نظر خود که با دیگر لوازم منزل و محل کار یکی و ست شود را از تولیدی و پخش آن سفارش دهید .

بدنه مبلهای هچی چیر و شن دار از روکش جنس چرم ، پارچه و مخمل ساخته می شود که بعد از برش و دوخت از قسمت زیری آن که یک زیپ قرار گرفته است با یونولیت های توپی دانه ای پر می شود و به یک صندلی راحتی زیبا تبدیل می شود ، این مبلهای شنی هپیچیر رویه مخمل ، چرم یا پارچه ای بسیار راحت و خوش نشین هستند که در واقع خارجی نیستند و از نمونه ها و مدل های ایرانی محسوب می شوند که می توانید نمونه مورد علاقه و مورد پسند خود را از فروشگاه اصلی وب سایت اینتکس لند در ایران شعبه شهر تهران خرید کنید که یکی از بزرگترین تولید کننده های مبل های شن دار در کشور می باشد .

مبلمان شنی ارزان و سبک وزن ایرانی با بهترین کیفیت از مواد اولیه و دستگاه های بروز دنیا تولید می شوند که با توجه به محبوبیت فروش در ایران به مرور جای مبلهای راحتی تکنفره گران قیمت و سنگین را گرفته اند که با توجه به تنوع و رنگ بندی های زیبای آن می توانید بهترین مدل منحصربفرد را انتخاب و خرید کنید و آنرا در خانه یا شرکت ها استفاده کنید .

تفاوت انواع مدل های مبل هپی چیر

مبل های شنی و هپی چیر یا بین بگ همه از یک نوع تولید شده و فقط نام آنها متفاوت است و در اصل از یک رویه و یک مواد داخلی تولید می شوند از این صندلی های زیبا و راحت می توان برای تماشای تلوزیون ، گیمینگ و نشستن استفاده کنید که حتی در استفاده های طولانی مدت نیز بدن فرد اصلا احساس کوفتگی و گرفتگی نخواهد نمود به همین دلیل پزشکان ارتوپد از آنها برای سالمندان و افراد کم تحرک پیشنهاد می کند که کاملا طبی و استاندارد هستند .

این مبل های شنی دارای مدل های مناسب برای همه سنین و برای خانم ها و آقایان است که نظر همه سلیقه ها را به خود جلب نموده است با رنگ های زیبا و شاد فضای شادتری را با تنوع های رنگی عالی به ارمغان خواهد آورد که همه را شیفته خود خواهد نمود و با توجه به رنگ بندی های زیبا و قیمت مناسب آن امکان خرید را برای همه اقشار فراهم نموده است و تحمل وزن و طول عمر بالای آن نیز از ویژگی های خاص آن می باشد .

اندازه انواع صندلی های هپیچیر

صندلی های هپیچیر یکنفره بزرگسال با قطر 90 سانت در ارتفاع 100 سانت تولید می شوند که وزن آنها 5 کیلوگرم با تحمل وزن 150 کیلوگرم می باشد همچنین دو نفره های آن نیز قطر 90 با عرض 140 سانتی متر می باشد که وزن آن 8 کیلوگرم با تحمل وزن 300 کیلوگرم می باشد ، البته ناگفته نماند که این اندازه ها نیز قابل تغییر با سفارش خریدار و مصرف کننده می باشد .

در قسمت کف همه مبلمان هپی چیر پارچه ای یا چرمی یک زیپ از طرف کارخانه های تولید دوخت می شود تا بعد از دوخت نهایی از طریق این زیپ پر شوند همچنین یونولیت و فوم های گرانولی داخل این مبلها به صورت جزیی با وزن افراد افت خواهد داشت که می توانید با خرید یونولیت مورد نیاز از طریق همین زیپ مجددا آنرا پر کنید و به حالت اولیه بازگردانید .

مبل های هپی چیر 1 نفره ، 2 نفره و 3 نفره از بهترین مواد اولیه تولید شده اند که هرگز پوسته پوسته نمی شوند ، پاره نمی شوند ، قابل تغییر حالت به چند شکل نشسته ، لمی و دراز کش هستند ، وزن آنها سبک است ، قابل حمل و نقل توسط 1 نفر هستند ، تنوع رنگ دارند و تحمل وزن بالایی دارند .

همه رنگ های مبلمان هپی چیر شنی

این مبل ها کیسه ای شن دار را می توانید با رنگ های سفید ، سبز ، زرد ، آبی ، قرمز ، طوسی ، بنفش ، یاسی ، لیمویی ، مشکی ، زرشکی ، قهوه ای ، شکلاتی ، نارنجی ، کرم ، طلایی ، نقره ای و غیره خرید کنید و یا با دورنگ یا چند رنگ سفارش دهید که قابل استفاده در خانه ، آرایشگاه ها ، آتلیه ها ، کافی شاپ ، گیم نت ها ، کافی نت ها ، دانشگاه ، دفاتر هواپیمایی ، دفتر های تبلیغات و حتی در کنار استخر نیز از آن استفاده کنید .

تعمیرات مبل های هپی چیر

روکش های چرم و پارچه مبل های هپیچیر دونفره و یکنفره بسیار مقاوم بوده و حتی در برابر پریدن بچه ها بر روی آنها نیز مقاومت دارد ولی اگر چنانچه بدنه آن پاره یا سوراخ شود می توانید آنها را برای تعمیر به یکی از تولیدی های مبل هپی چیر شنی در ایران ببرید تا روکش شما را تعویض کنند و همانطور که در بالا نیز اشاره نمودیم در صورت افت گرانول های داخل آن نیز می توانید یونولیت خرید کنید و از طریق زیپ زیرین آنرا پر کنید تا به حالت استاندارد بازشود .

در داخل مبلهای هپیچیر یونولیت های سفید رنگ دانه ای پر می شود که قابل انعطاف هستند وبا نشستن افراد تغییر حالت می دهند و گودی کمر را پر می کنند تا طبی باشند و اورگونومی بدن فرد را حفظ کنند به این ترتیب افراد با نشستن های طولانی مدت احساس بدن درد ندارند و از این صندلی ها به عنوان صندلی شنی راحتی یاد می کنند .

خرید مبل هپی چیر از تولیدی

شرکت اینتکس لند به عنوان بزرگترین تولیدی مبل های شنی هپیچیر در تهران آنها را ارزان تولید و با بهترین کیفیت در اختیار هم وطنان قرار می دهد برای خرید انواع مدل های مبل هپی چیر در ایران می توانید به وب سایت https://www.intexland.ir مراجعه کنید و یا با شماره 021-44204854 با مشاوران این فروشگاه در تماس باشید .

منبع: اتاق
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 584

به "انواع مدل های مبل هپی چیر در ایران" امتیاز دهید

2 کاربر به "انواع مدل های مبل هپی چیر در ایران" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع مدل های مبل هپی چیر در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید