اپل استودیو دارای 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی است، اما فقط 2 گیگابایت استفاده شده! چرا؟

به گزارش تور کانادا، یک توسعه دهنده متوجه شده که صفحه نمایش استودیو اپل دارای 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است، اما در واقع تنها 2 گیگابایت آن استفاده می گردد.

اپل استودیو دارای 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی است، اما فقط 2 گیگابایت استفاده شده! چرا؟

توسعه دهنده ای به نام Khaos Tian در توییتر نوشته که استودیو نمایشگر تنها از 2 گیگابایت از 64 گیگابایت حافظه داخلی NAND خود استفاده می نماید.

احتمالاً اندازهی فضای خالی برای به روزرسانی سیستم افزار مورد احتیاج است، اما فضای 62 گیگابایتی استفاده نشده در زمان فعلی ظاهراً غیرقابل استفاده است. البته اپل اندازه حافظه داخلی استودیو دیسپلی را در تعیینات فنی آن تا حالا رسما جایی منتشر نکرده.

با توجه به اینکه نمایشگر استودیو حاوی تراشه A13 بیونیک است، این یافته ممکن است شگفت انگیز نباشد. تراشه A13 بیونیک زمان رونمایی از سری آیفون 11 در سال 2019 معرفی گردید، پس از آن در نسل دوم آی فون SE و نسل نهم آی پد استفاده شد.

هیچ یک از این دستگاه ها تا به حال با پیکربندی های ذخیره سازی زیر 64 گیگابایت در دسترس نبوده اند، که ممکن است نشان دهد که مقادیر کمتر حافظه NAND با کنترل کننده ذخیره سازی A13 ناسازگار است.

علت دیگر خالی ماندن این اندازه حافظه ممکن است به صورت متناقض صرفه جویی باشد!

هزینه های فراوری برای جفت کردن A13 با فضای ذخیره سازی کمتر، احتمالاً بیشتر از همان سیستم 64 گیگابایتی مورد استفاده در آیفون 11 است که هنوز در حال فراوری است.

این یافته به این معنی است که به طور کلی، نمایشگر استودیو دقیقاً دارای همان تراشه A13 Bionic با فرکانس 2.65 گیگاهرتز، تنظیم دوربین جلویی 12 مگاپیکسلی اولترا واید با قرارگیری مرکزی و پیکربندی پایه 64 گیگابایتی فضای ذخیره سازی نسل نهم آی پد را دارا است.

بعلاوه تعیین شده که نمایشگر استودیو دارای تعیینات بهتری نسبت به نسل دوم اپل تی وی 4K است که دارای تراشه A12 بیونیک و پیکربندی ذخیره سازی پایه فقط 32 گیگابایتی است.

حتما می دانید که هفته گذشته تعیین شد که استودیو دیسپلی نسخه کامل iOS 15.4 را با همان بیلد مورد استفاده آیفون و آی پد را اجرا می نماید، به این معنی که به روزرسانی های عملکرد نمایشگر به عنوان بخشی از به روزرسانی های iOS ارائه می شوند.

منبع: macrumors

منبع: یک پزشک
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1588

به "اپل استودیو دارای 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی است، اما فقط 2 گیگابایت استفاده شده! چرا؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل استودیو دارای 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی است، اما فقط 2 گیگابایت استفاده شده! چرا؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید