بازدید جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش از پایگاه دریایی شهدای تکاور

به گزارش تور کانادا، امیر دریادار حمزه علی کاویانی با حضور در پایگاه دریایی شهدای تکاور نیروی دریایی ارتش مستقر در استان خوزستان، از قسمت های مختلف این یگان بازدید کرد.

بازدید جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش از پایگاه دریایی شهدای تکاور

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران؛ امیر دریادار حمزه علی کاویانی، جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در شهرستان خرمشهر و بهمنشیر از قسمت های مختلف پایگاه های نیروی دریایی ارتش بازدید کرد.

امیر دریادار کاویانی، ارزیابی و سنجش آمادگی و توان رزمی یگان های عملیاتی و پشتیبانی پایگاه دریایی خرمشهر را هدف از این بازدید اسم کرد و گفت: پایگاه دریایی خرمشهر به اسم قلب تپنده نیروی دریایی ارتش در دفاع از دشمن بعثی در 8 سال دفاع مقدس بوده و همه فرماندهان و کارکنان این نیرو به این پایگاه دریایی، افتخار می نمایند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش توضیح داد: نیروی دریایی ارتش امروز با تکیه بر توان متخصصان داخلی در حال ساخت و استفاده از ناوشکن ها، زیردریایی ها، تجهیزات و ادوات نظامی با است.

وی بعلاوه با حضور در پایگاه دریایی بهمنشیر از یگان های آماد و پشتیبانی، مهمات، رده میانی، مهندسی و تاسیسات، بهداری، ترابری و مواضع پدافندی پایگاه بازدید و آمادگی، ظرفیت ها، مسائل و موانع موجود در این یگان ها را مورد آنالیز قرار داد.

افتتاح دفتر ستاد فرماندهی نو پایگاه دریایی بهمنشیر و بازدید از یگان شناور سطحی و ناوگروه مستقر در این پایگاه دریایی از دیگر برنامه های بازدید جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش از خرمشهر و بهمنشهر بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1234

به "بازدید جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش از پایگاه دریایی شهدای تکاور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش از پایگاه دریایی شهدای تکاور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید