تور ارزان تایلند: دیدن کنید: پخت سیب زمینی فنری در خیابان های بانکوک

به گزارش تور کانادا، سیب زمینی سیخی ترنادو یا سیب زمینی فنری، شکل نسبتا جدیدی از سیب زمینی سرخ نموده است که ظاهر مجذوب کننده آن اشتهای هر فردی را بر می انگیزد.

تور ارزان تایلند: دیدن کنید: پخت سیب زمینی فنری در خیابان های بانکوک

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

کمتر کسی را می توان پیدا کرد که سیب زمینی سرخ نموده را که یکی از فست فودهای محبوب در دنیا است، دوست نداشته باشد. طعم خوشمزه و ترد سیب زمینی سرخ نموده همه را وسوسه می نماید. در کشورهای تایلند، چین، کره جنوبی و شیلی، نوع جدیدی از سیب زمینی سرخ نموده به نام سیب زمینی فنری یا سیب زمینی سیخی ترنادو به عنوان یک غذای خیابانی محبوب عرضه گردد که ظاهر واقعا مجذوب نماینده و اشتها برانگیزی دارد و حتی کسانی که رژیم سختی گرفته اند نیز با تماشا آن وسوسه می شوند.

برای تهیه این نوع سیب زمینی سرخ نموده ابتدا آن را با یک دستگاه مخصوص به شکل یک فنر با حلقه های به هم پیوسته در می آورند و بعد از فرو کردن آن ها در داخل سیخ های چوبی، آن ها را همچون سیب زمینی سرخ نموده معمولی در روغن فراوان سرخ می نمایند. ضمناً می توان سیب زمینی ها را با فر با کمترین روغن نیز تهیه کرد. بعلاوه امکان تهیه سیب زمینی فنری به صورت دستی و بدون استفاده از دستگاه نیز وجود دارد.

برای مزه دار کردن این غذای خیابانی پرطرفدار، از ادویه جات مخصوص و موادی مانند پنیر، پیاز، سبزیجات معطر و حتی عسل استفاده می گردد. گاهی اوقات نیز سس های تندی در لابه لای سیب زمینی ها استفاده می گردد. سیب زمینی فنری می توانند در کنار ساندویچ یا همبرگر به عنوان یک مکمل عالی استفاده گردد.

در ادامه شما را به تماشای ویدیویی از تهیه این غذا در خیابان های بانکوک دعوت می کنیم.

منبع: کجارو / en.wikipedia.org
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1487

به "تور ارزان تایلند: دیدن کنید: پخت سیب زمینی فنری در خیابان های بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان تایلند: دیدن کنید: پخت سیب زمینی فنری در خیابان های بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید