جزئیات رای دادگاه شکایت هواپیمایی ماهان علیه اداره فدرال هوانوردی آلمان

به گزارش تور کانادا، بر اساس گزارش رادیو بین المللی فرانسه، در پی تحریم های آمریکا علیه ایران و به تبع آن ممنوع شدن پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان ایر به فرودگاه های مونیخ و دوسلدورف از ماه ژانویه، این شرکت علیه اداره فدرال هوانوردی آلمان شکایت نموده بود. در پی این موضوع، پرونده ای در دادگاه شهر لونه بورگ آلمان بازگشایی که حکم این دادگاه امروز منتشر شد.

جزئیات رای دادگاه شکایت هواپیمایی ماهان علیه اداره فدرال هوانوردی آلمان

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

بر اساس این حکم، شکایت ماهان ایر علیه ممنوعیت پرواز هواپیماهای این شرکت از فرودگاه های آلمان رد شد چرا که قاضی این پرونده معتقد است لغو یا پرواز تمامی هواپیماها در آلمان را رعایت امنیت این کشور توجیه می نماید.

ایرنا نوشته است: لغو پروازهای شرکت ماهان ایر در آسمان آلمان به پیروی از تحریم های آمریکا انجام شد چرا که واشنگتن ماهان ایر را متهم نموده بود که زیر پوشش جا به جایی مسافر، تجهیزات جنگی برای دولت سوریه و شبه نظامیان همپیمان خود در این کشور منتقل نموده است.

هواپیمایی ماهان ایر در پی لغو مجوز پرواز که تصور می کرد این اقدام تناسبی با قوانین آلمان ندارد، علیه تصمیم اداره فدرال هوانوردی آلمان شکایتی تسلیم دادگاه لونه بورگ کرد که مرجع قضائی این اداره است.

این دادگاه در زمینه دلایل صدور حکم خود، که قابل تجدیدنظر نیست، گفت منافع کلی سیاست های جمهوری فدرال آلمان ممکن است زمینه های لغو یا تعلیق مجوز عملیات پروازی را در پی داشته باشد.

وزارت امور خارجه آلمان سال گذشته میلادی به علت هشدارهای آمریکا و اتهام زنی علیه کشورمان، درخواست ممنوعیت پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان را ارائه نموده بود.

منبع: گردشبان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1269

به "جزئیات رای دادگاه شکایت هواپیمایی ماهان علیه اداره فدرال هوانوردی آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات رای دادگاه شکایت هواپیمایی ماهان علیه اداره فدرال هوانوردی آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید