جزئیات همکاری پنتاگون برای مراسم تحلیف بایدن

به گزارش تور کانادا، خبرنگاران : وزارت دفاع آمریکا در بیانیه ای اعلام نمود، با استقرار 25 هزار نیرو در واشنگتن دی.سی به منظور تضمین امنیت حین برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن موافقت نموده است.

جزئیات همکاری پنتاگون برای مراسم تحلیف بایدن

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، خبرگزاری اسپوتنیک خاطرنشان کرد، در بیانیه روز آدینه وزارت دفاع آمریکا آمده است: پنتاگون با اعزام 25000 نیرو برای حمایت از ماموریت مقام های امنیت فدرال در برگزاری این رویداد امنیت ملی ویژه و تدارکات امنیتی به رهبری سرویس مخفی آمریکا موافق است.

هم زمان با آغاز آماده سازی مراسم تحلیف ریاست جمهوری جو بایدن در ایالات متحده، سربازان زیادی برای حفاظت از این مراسم به محل های مورد احتیاج اعزام می شوند. پس از حمله به کنگره آمریکا بیم آن وجود دارد که امنیت این مراسم توسط طرفداران ترامپ به چالش کشیده گردد.

پیشتر یکی از تمرین های مراسم تحلیف بایدن به دلایل امنیتی به زمان دیگری موکول شد. نشریه پولیتیکو به نقل از دو منبع آگاه گزارش داد که جلسه تمرینی مذکور قرار بود یکشنبه برگزار گردد اما به دلایل امنیتی به روز دوشنبه موکول شد.

بعضی منابع اطلاعاتی در آمریکا هم ضمن هشدار نسبت به تهدیدهای امنیتی تاکید نموده اند که ممکن است در آستانه مراسم تحلیف و حتی هم زمان با انجام این مراسم حملات مسلحانه ای در واشنگتن و کلیه ایالت های این کشور صورت گیرد.

در همین حال، شرکت فیسبوک در بیانیه ای خاطرنشان کرد جلوی فعالیت کاربرانی را گرفته است که برای اطلاع رسانی در خصوص برگزاری تجمع در نزدیکی کاخ سفید، کنگره و دیگر ساختمان های دولتی آمریکا به وسیله این پلتفورم کوشش می کردند و این رسانه به دلایل امنیتی اشاره نموده است. فیسبوک همچنین از تعلیق نامحدود حساب کاربری دونالد ترامپ خبر داده و گفت تمام تبلیغات های سیاسی در ایالات متحده برای مدتی متوقف می شوند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 950

به "جزئیات همکاری پنتاگون برای مراسم تحلیف بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات همکاری پنتاگون برای مراسم تحلیف بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید