جز استوری گذاشتن سلبریتی ها کار دیگری بلد نیستند؟!

به گزارش تور کانادا، یک سایت اصلاح طلب از اینکه سلبریتی های عادت نموده به خودنمایی رسانه ای، هنگام گرفتاری هایی مانند کرونا غیب شان می زند، ابراز تعجب و ناخرسندی کرد.

جز استوری گذاشتن سلبریتی ها کار دیگری بلد نیستند؟!

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، عصر ایران نوشت: وظیفه آدم مشهور ها در بحران هایی مثل کرونا چیست؟ شاید بپرسید آدم مشهور ها چه کسانی هستند؟ همان سلبریتی های خودمان. همان هایی که مردم برای دیدن شان صف می کشیدند. همان هایی که دنبال نمایندگان فضای مجازی شان سر به فلک می گذارد.

آدم مشهور های کشور های دیگر به شدت این روز ها فعال هستند. آن ها می دانند شهرت برای آن ها یک وظیفه اجتماعی به همراه دارد. نمی گردد خیلی ساده از کنار بحران های اجتماعی گذشت و ساکت بود.

آدم مشهور های خارج، در روز های کرونایی با یاری های مادی و معنوی خود به یاری جامعه کرونازده آمده اند. در ایران، اما آدم مشهور ها البته جز چند نفر، تقریبا هیچ کاری نمی نمایند به جز استوری گذاشتن.

آدم مشهور ها درآمد بهتری نسبت به دیگر افراد جامعه دارند. آن ها می توانند بخشی از درآمد خود را به بیمارستان ها و افرادی که درگیر کرونا هستند اختصاص دهند.

چه اشکالی دارد تا سرانجام عصر کرونا، مشاغل مردم را در صفحه های اجتماعی شان تبلیغ نمایند بدون اینکه از آن ها هزینه دریافت نمایند.

چه اشکالی دارد، ورزشکار ها در خانه زمان ورزش بگذارند و از مردم و طرفدارهای شان بخواهند با آن ها ورزش نمایند. اینکه دیگر به حقوق عقب مانده ربط ندارد، دارد؟

این ها نمونه ای از کار هایی است که آدم مشهور ها می توانند به عنوان وظیفه اجتماعی انجام دهند. رفتار آدم مشهور ها در زمان کرونا به یادمان می ماند. خیلی از آن ها در این زمان تقریبا هیچ کاری نکردند. قدمی برای بهتر شدن حال جامعه برنداشتند.

یا مشهور نشوید یا به وظیفه اجتماعی مشهور بودن عمل کنید تا به واسطه این رفتار محبوب شوید. آدمی به یاد این تعبیر می افتد که برخی ها مشهورند به این که شهرت دارند!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 442

به "جز استوری گذاشتن سلبریتی ها کار دیگری بلد نیستند؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جز استوری گذاشتن سلبریتی ها کار دیگری بلد نیستند؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید