خبرنگاران 322 میلیارد تومان تسهیلات رونق فراوری در بوشهر پرداخت شد

به گزارش تور کانادا، بوشهر-خبرنگاران- استاندار بوشهرگفت: در امسال تا به امروز 322 میلیارد تومان تسهیلات رونق فراوری برای 304 واحد فراوریی این استان پرداخت شده که این میزان در مقایسه با سال گذشته 100 درصد افزایش داشته است.

خبرنگاران 322 میلیارد تومان تسهیلات رونق فراوری در بوشهر پرداخت شد

به گزارش خبرنگاران، عبدالکریم گراوند روز سه شنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر افزود: این میزان پرداختی با وجود مسائل فراوانی که نظام بانکی در امسال داشت یک دستاورد مهم در استان بوشهر است.

وی بیان نمود: در استان بوشهر اتفاق های بسیار خوبی اتفاق افتاده که براساس آمار و ارقام و با وجود مسائل و محدودیت های اقتصادی عملکرد دولت بسیار چشمگیر و قابل مقایسه با دوره های گذشته نبوده است.

گراوند ادامه داد: بخش های درمان، کشاورزی، آبیاری نوین از جمله حوزه هایی است که بخاطر همدلی و آرامش خوبی که در استان وجود داشت اتفاقات مبارکی در این حوزه ها اتفاق افتاده است.

وی یادآورشد: امسال کارآفرینان استان نیز مایه پیشرفت استان بوشهر بودند و کارهای قابل توجهی را در این استان اجرایی کردند.

گراوند ادامه داد: استان بوشهر از لحاظ کیفیت مصوبه های نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی نیز جز استان های پیشتاز کشور شد که این مهم در سایه تعامل و همدلی دستگاه ها محقق شده است.

وی مطرح کرد: یک سری بانک ها نیز برای حل مسائل تسهیلاتی واحدهای فراوریی خوب همکاری کردند و بانک هایی نیز کم کار کردند که باید خود را بیش از پیش در راستا تحقق رونق فراوری قرار دهند.

استاتدار بوشهرگفت: امسال پنجره واحد سرمایه گذاری نیز در استان بوشهر عملیاتی شد که در پیگیری هدفمند مطالعات جامعه هدف و همچنین سرعت بخشی به فرایند رسیدگی کار نقش قابل توجهی ایفا کرد.

وی افزود: استان بوشهر در شاخص امنیت سرمایه گذاری نیز سال های گذشته در رتبه های آخر کشور قرار داشت که براساس مرکز پژوهش های مجلس اکنون استان در بین پنج شش استان کشور قرار گرفته و امید است این فرایند رو به جلو در استان همچنان ادامه یابد.

گرادند افزود: بخشی از موفقیت استان برای ارتقا امنیت سرمایه گذاری سهم اتاق بازرگانی بندر بوشهر است که توانسته با تشکیل کارگروه های تخصصی در این عرصه نقش آفرینی کند.

در حاشیه این نشست از ارکان شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر تجلیل شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1078

به "خبرنگاران 322 میلیارد تومان تسهیلات رونق فراوری در بوشهر پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 322 میلیارد تومان تسهیلات رونق فراوری در بوشهر پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید