دانشجویان کارشناسی ارشد شریف از 17 اردیبهشت به دانشگاه بازمی گردند

به گزارش تور کانادا، کلاس های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف از روز شنبه، 17 اردیبهشت ماه به صورت حضوری برگزار می گردد.

دانشجویان کارشناسی ارشد شریف از 17 اردیبهشت به دانشگاه بازمی گردند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه صنعتی شریف اعلام نموده که با توجه به فرایند کاهش شیوع بیماری کووید-19 در کشور و هماهنگی انجام شده با دانشکده ها و اداره امور خوابگاه ها، از روز شنبه 17 اردیبهشت 1401، کلاس های مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

دانشجویان این دانشگاه می توانند جهت اطلاعات از جزئیات تشکیل کلاس های خود از روز چهارشنبه 14 اردیبهشت ماه به سامانه آموزش دانشگاه شریف مراجعه نمایند.

بنا بر اعلام مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف، جهت مساعدت با دانشجویان، در شرایط خاص و با ارائه دلایل موجه، امکان عدم رعایت کف واحد (8 واحد) و حذف بیش از یک درس قابل آنالیز بوده و ضروری است دانشجو در زمان حذف تک درس که در بازه زمانی 7 تا 16 خرداد ماه امسال انجام خواهد شد، درخواست خود را به وسیله سامانه آموزش دانشگاه صنعتی شریف به همراه مستندات و دلایل جهت آنالیز ارسال کند.

محمود سعادت، معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف پیش از این در تبادل نظر با ایسنا با اشاره به تاریخ های بازگشت دانشجویان این دانشگاه اظهار نموده بود: ما تاریخ 17 اردیبهشت و 16 خرداد ماه را برای مراحل بعدی حضور دانشجویان در دانشگاه ها در نظر گرفته ایم تا بخشی دیگر از دانشجویان به خوابگاه ها و کلاس ها بازگردند. تعطیلات پیش از این دو تاریخ فرصت مناسبی است که دانشجویان ساکن شهرستان به تهران بازگردند و در خوابگاه ها ساکن شوند.

وی با اشاره به ظرفیت کلاس های دانشگاه صنعتی شریف اضافه کرد: از قدیم، دو نوع ظرفیت برای کلاس ها در دانشگاه صنعتی شریف وجود داشته که با عنوان ظرفیت امتحان و ظرفیت کلاس شناخته می گردد. در مواقع امتحانات فاصله گذاری جایگاه ها رعایت می گردد و موقع کلاس ها فواصل عادی است. در حال حاضر به علت لزوم رعایت مسایل بهداشتی، کلاس ها بر اساس ظرفیت امتحانی در حال برگزاری است تا فاصله اجتماعی رعایت گردد و مسئله ای در رابطه با ابتلای دانشجویان به کووید-19 پیش نیاید.

دانشگاه صنعتی شریف پیش از این نیز اعلام نموده بود که تمامی امتحانات خاتمه ترم این دانشگاه برای تمامی مقاطع به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1591

به "دانشجویان کارشناسی ارشد شریف از 17 اردیبهشت به دانشگاه بازمی گردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان کارشناسی ارشد شریف از 17 اردیبهشت به دانشگاه بازمی گردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید