رمان پرنده شناس مشهور آمریکایی به فارسی خواندنی شد

به گزارش تور کانادا، رمان آنجا که جنگل و ستاره ها به هم می رسند اثر گلندی وندرا، نویسنده و پرنده شناس مشهور آمریکایی با ترجمه سیدرضا حسینی منتشر شد. ناشر این کتاب نشر آموت است.

رمان پرنده شناس مشهور آمریکایی به فارسی خواندنی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، نشر آموت رمان آنجا که جنگل و ستاره ها به هم می رسند اثر گلندی وندرا را با ترجمه ای از سیدرضا حسینی در شمارگان هزار و 100 نسخه، 444 صفحه و بهای 66 هزار تومان منتشر کرد. آمازون، وال استریت ژورنال و واشنگتن پست این رمان را به عنوان یکی از پرفروش ترین کتاب ها معرفی نموده اند.

داستان درباره دختربچه ای مرموز است که به دو غریبه یاری می نماید تا بتوانند باز عشق بورزند و به دیگران اعتماد نمایند. روایت این اثر چنین است: جوانا تیل بعد از مرگ مادر و بهبود یافتن سرطانش به دانشگاه باز می گردد تا با تحقیق درباره لانه سازی گونه ای پرنده در نواحی روستایی، مدرک دکترای خود را بگیرد. یک روز حوالی غروب وقتی جوانا خسته از کار طاقت فرسای روزانه به خانه خود بازمی گردد، دختربچه ای را در حیاط خانه می بیند.

دختربچه می گوید که نامش اورساست و از ستاره ها آمده تا روی زمین پنج معجزه ببیند. جوانا حرفش را باور نمی نماید و دختربچه را به برگشتن نزد پدر و مادرش تشویق می نماید، اما در ادامه مجبور است او را به زندگی خودش راه دهد. جوانا از پسر جوان همسایه که از دیگران گریزان است، می خواهد تا در حل معمای دختر بچه مرموز به او یاری کند، اما…

گلندی وندرا پرنده شناس و متخصص گونه های پرنده های در معرض خطر انقراض است. او اهل شیکاگوست اما در حال حاضر در نواحی روستایی کالیفرنیا در دل طبیعتی که عاشقانه دوستش دارد زندگی می نماید. آنجا که جنگل و ستاره ها به هم می رسند نخستین رمان این نویسنده است که تا به امروز بیش از نیم میلیون نسخه از آن در سرتاسر دنیا به فروش رسیده است. نیویورک ژورنال آو بوکز درباره این رمان نوشته است؛ داستان زیبای وندرا به ما یادآور می گردد که باید از فراز درختان به ستاره ها نگاه کنیم و بگذاریم قدری نور به زندگی مان وارد گردد.

سیدرضا حسینی، متولد 1348 رفسنجان. دانش آموخته ارشد روانشناسی از دانشگاه تهران و دانشگاه علامه طباطبایی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 721

به "رمان پرنده شناس مشهور آمریکایی به فارسی خواندنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمان پرنده شناس مشهور آمریکایی به فارسی خواندنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید