سفر به جزیره ردانگ مالزی

به گزارش تور کانادا، سفر به جزیره ردانگ مالزی، یکی از بهترین کارهایی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور مالزی به بازدید آن بروید. جزیره زیبای پولائو ردانگ (Pulau Redang) در 45 کیلومتری شمال شرقی ساحل کوالا ترنگانو (Kuala Terengganu) قرار گرفته است.

سفر به جزیره ردانگ مالزی

در گذشته باور بر این بود که اقوام بوگیز (Bugis) ساکن در محدوده دریای سِلِب (Celebes) اندونزی، از اولین مردمانی بودند که در این جزیره ساکن شدند. امروزه بسیاری از نوادگان این قوم در حوزه گردشگری در ردانگ مشغول فعالیت هستند، البته این در حالی است که گروهی دیگر از آن‌ها به جزیره اصلی این منطقه نقل مکان کرده‌اند.

تنها جزیره‌های بزرگتر همچون ردانگ، لانگ تِنگا (LangTengah)، پرهنتیان (Perhentian) و کاپاس (Kapas) از امکانات رفاهی و اقامتی برای گردشگران تور مالزی دارد.

جزیره پولائو ردانگ با مساحتی به طول 7 و عرض 6 کیلومتر، بزرگترین جزیره این منطقه به شمار رفته و بوکیت بسار (Bukit Besar) با ارتفاع 359 متری از سطح دریا، مرتفع‌ترین قسمت این جزیره محسوب شده و یکی از بهترین جاذبه‌های تور مالزی است.

در سال 1991، مجمع‌الجزایر ردانگ به عنوان پارک دریایی پولائو ردانگ معرفی شد و بدین ترتیب به یک منطقه حفاظت شده تحت نظارت دولت تبدیل شد. مجمع‌الجزایر ردانگ از جزیره‌های مختلفی با نام‌های پولائو ردانگ (Pulau Redang)، پولائو لیما (Pulau Lima)، پولائو پاکو بسار (Pulau Paku Besar)، پولائو پاکو کسیل (Pulau Paku Kecil)، پولائو کرنگا کسیل (Pulau Kerengga Kecil)، پولائو کرنگا بسار (Pulau Kerengga Besar)، پولائو اِکور تِبو (Pulau Ekor Tebu)، پولائو لینگ (Pulau Ling) و پولائو پینانگ (Pulau Pinang) تشکیل شده‌اند.

مسیرهای مختلف بسیاری برای کشف و گردش در جنگل انبوه این جزیره وجود دارد که به راحتی در دسترس گردشگران قرار دارد، برخی از این مسیرها درست در قسمت پشتی بعضی از اقامتگاه‌های برتر جزیره قرار داشته و از این طریق به راحتی می‌توان به این مسیرها وارد شد. اگر به مسیرهای فرعی و بیراهه وارد شوید از روی تپه‌های خوش‌منظره و صخره‌های سنگی، تمام قسمت‌های جزیره و دریای اطراف آن را به خوبی مشاهده نمایید.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 193

به "سفر به جزیره ردانگ مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به جزیره ردانگ مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید