طعنه داریوش ارجمند به اصغر فرهادی

به گزارش تور کانادا، کیهان/ داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت خدا باید مشکل مردم خوزستان را با فرستادن باران حل نماید. خوزستان سرزمینی بود که تشنگی نداشت و در حق این مردم کوتاهی کردند.

طعنه داریوش ارجمند به اصغر فرهادی

وی با اشاره به حضور اغتشاشگران در خوزستان اسم داشت: آنها همواره هستند از زمانی که کارگردان ما در خارج از کشور جایزه گرفته و سؤال های خنده دار از وی پرسیدند تا امروز و ماجرای خوزستان بوده اند. اینها با خود من این معامله را کردند و حضورشان در ماجرای خوزستان اهمیت ندارد و راه به جایی نمی برند و مردم این مملکت بیدی نیستند که با این بادها بلرزند.

ارجمند گفت: البته صحبت هایم به این معنی نیست که نباید به فکر مردم خوزستان بود و من نوکر مردم خوزستانم. هشت سال این مردم در خط مقدم جبهه از کشور دفاع کردند و الان باید دولت همه کوشش و نیرو و بودجه اش را بگذارد که تشنگی را از این استان رفع کند اما باید مراقب باشند دشمنان به آنها لطمه نزنند.

این بازیگر در انتها گفت: مردم خوزستان هشت سال مردم ایران را در جنگ دلداری دادند و روز و شب روی سرشان بمب می ریخت و زندگی شان مختل شده بود. اما آنها ایستادند و به ما روحیه دادند. من چطور به این مردمی که اسوه صبر و استقامت، جنگندگی و حفاظت از این سرزمین هستند روحیه بدهم؟ امیدوارم که مسئولان هرچه سریع تر مسائل این مردمان شریف و شکیبا و دوست داشتنی را به شکل ریشه ای حل نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1270

به "طعنه داریوش ارجمند به اصغر فرهادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه داریوش ارجمند به اصغر فرهادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید