ظرفیت پذیرش آزمون ارشد اعلام شد

به گزارش تور کانادا، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از پذیرش تعداد 157 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اطلاع داد.

ظرفیت پذیرش آزمون ارشد اعلام شد

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال 99 روزهای پنجشنبه 16، آدینه 17 و شنبه 18 مرداد برگزار خواهد شد و در این آزمون 157 هزار داوطلب پذیرفته خواهند شد.

وی در ادامه توضیح داد: داوطلبان از امروز دوشنبه 13 تا روز چهارشنبه 15 مرداد فرصت دارند کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون را به وسیله پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org دریافت نمایند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید نمود: داوطلبان ضروری است براساس مشخصات شناسنامه ای (نام ، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. بنابراین داوطلبان باید حتما برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

زرین تاکید نمود: همه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ضروری است از فردا سه شنبه 14 مرداد به سامانه خودارزیابی ابتلا به کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام کرده و پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی ارائه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 658

به "ظرفیت پذیرش آزمون ارشد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت پذیرش آزمون ارشد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید