مقام آذری : انتظار پیشرفت در مذاکرات حل مناقشه قره باغ در واشنگتن را نداریم

به گزارش تور کانادا، حکمت حاجی اف دستیار رییس جمهوری آذربایجان گفت : انتظار نداریم در مذاکرات حل مناقشه قره باغ با حضور وزیران امور خارجه جمهوری آذربایجان ، ارمنستان و آمریکا پیشرفتی حاصل گردد .

مقام آذری : انتظار پیشرفت در مذاکرات حل مناقشه قره باغ در واشنگتن را نداریم

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش روز پنجشنبه منابع خبری باکو ، حاجی اف طی سخنانی در نشست انلاین انجمن روزنامه نگاران خارجی انگلیس با اشاره به این که امریکا یکی از روسای گروه میانجی مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا ویژه حل مناقشه قره باغ است ، اضافه نمود: واشنگتن در راستای حل مسالمت آمیز این مناقشه کوشش نموده ولی نتیجه ای حاصل نشده است .

دستار رییس جمهوری آذربایجان همچنین ادامه نزدیک به 30 سال مذاکرات حل مسالمت امیز مناقشه قره باغ را خاطر نشان کرد و گفت : گروه میانجی مینسک نیز در رابطه با شکست این مذاکرات مسوولیت دارد .

مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا وزیران امور خارجه ارمنستان و جمهوری آذربایجان را برای آنالیز روز آدینه راهکارهای حل مناقشه میان این دو کشور قفقاز جنوبی به واشنگتن دعوت نموده است .

آمریکا ، فرانسه و روسیه از سال 1997 میلادی ریاست مشترک در گروه میانجی مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا تاسیس شده در سال 1992 میلادی برای حل مسالمت امیز مناقشه قره باغ ، بر عهده دارند .

کارشناسان یکی از دلایل عمده بروز درگیری های فعالی میان نیروهای نظامی جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه مورد مناقشه قره باغ را ناتوانی گروه میانجی مینسک در زمینه حل مسالمت امیز مناقشه قره باغ می دانند .

درگیری های نظامی میان نیروهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان از ششم مهر ماه در منطقه مورد مناقشه قره باغ ادامه دارد .، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 742

به "مقام آذری : انتظار پیشرفت در مذاکرات حل مناقشه قره باغ در واشنگتن را نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام آذری : انتظار پیشرفت در مذاکرات حل مناقشه قره باغ در واشنگتن را نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید