نشست سرمایه های مالی در پیوند با سرمایه های اجتماعی 7اسفند برگزار می گردد

به گزارش تور کانادا، دومین نشست فصلی کمیسیون مسئولیت اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق ایران در دوره نهم با عنوان سرمایه های مالی در پیوند با سرمایه های اجتماعی نوآوری و مشارکت برای توسعه چهارشنبه، 7 اسفندماه 98 از ساعت 16 در ساختمان اتاق ایران برگزار می گردد.

نشست سرمایه های مالی در پیوند با سرمایه های اجتماعی 7اسفند برگزار می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات سایز بروشور سه لت a4 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

در این نشست کوشش می گردد تا علاوه بر اشاره به مباحث تخصصی مرتبط، تجارب پیروز بین المللی و داخلی، روندهای قانونی در حال تغییر در این حوزه و فرصت های ایجاد مشارکت های استراتژیک برای خلق ارزش مشترک اجتماعی-مالی معرفی شوند.

مسئولیت اجتماعی شرکتی به عنوان راهبردی برای ارزش آفرینی، نقش سرمایه اجتماعی در توسعه مالی و مسئولیت اجتماعی بنگاه های مالی در این زمینه، محلی، جماعتی، مشارکتی (مروری بر 12 ساله تجربه شرکت کیسون در توسعه انسانی پایدار) و اقتصاد جهانی سرمایه گذاری بر پایه تأثیرات اجتماعی از جمله محورهای سخنرانی این نشست است که توسط محمد فاضلی، عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، رضا محبوبی، معاون امور آسیب ها و مسائل اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، فرانک نگهدار، مدیر توسعه انسانی پایدار شرکت کیسون و روح الله حمیدی مطلق، عضو هیات مدیره و معاون پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه صنعتی شریف بحث و آنالیز خواهند شد.

فعالان عرصه مالی شامل مدیران و کارشناسان شرکت ها، متخصصان حوزه های اجتماعی و مالی، فعالان سازمان های مردم نهاد و علاقه مندان به حوزه مسئولیت اجتماعی از جمله مهم ترین مخاطبان برگزاری این نشست هستند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 183

به "نشست سرمایه های مالی در پیوند با سرمایه های اجتماعی 7اسفند برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست سرمایه های مالی در پیوند با سرمایه های اجتماعی 7اسفند برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید