ارزان ترین هتل های اروپا

به گزارش تور کانادا، هتل Reykjavik، وین و نئو در لیست بهترین هتل‌های ارزان اروپا به شمار می‌روند که در این مقاله با آن‌ها بیشتر آشنا خواهید شد. هزینه اقامت در این هتل‌ها نیز در این مقاله گردآوری شده است.

ارزان ترین هتل های اروپا

هتل Reykjavik

هتل Reykjavik City یک اقامتگاه با دیدی زیباست که فاصله آن با دوچرخه از مرکز شهر، تنها10 دقیقه است و در کنار بزرگترین استخر آب گرم طبیعی در ایسلند واقع شده است. این هتل بسیار تمیز، که برنده نشان معتبر زیست ‌محیطی Swan Ecolabel نیز هست، از استانداردهای محیط زیست تبعیت می‌کند. امکانات لباسشویی و تهیه غذای آن نیز عالی هستند و به شما کمک می‌کنند تا در این کشور با هزینه‌های سرسام‌آور، بتوانید به صرفه‌جویی پول بپردازید. این هتل دارای سرویس رفت و آمد رایگان برای جاهای محبوب مانند Northern Lights،Golden Circle Husky and Glacier نیز می‌باشد. اتاق‌های خوابگاه از 27 پوند آغاز می‌گردد.

هتل MyMojoVie در وین

با یک سفر پنج‌دقیقه‌ای از مرکز شهر با ترامواس، به هتل MyMojoVie، هتل آرزوهای من می‌رسیم. پشت درب ورودی، در یک بلوک آپارتمانی به سبک و سیاق وین و در دو طبقه آخر، گروهی از هنرمندان، شبکه‌ای از خوابگاه‌های باورنکردنی با اتاق‌های خصوصی و آپارتمان‌هایی با اتاق‌های نشیمن و آشپزخانه با تمام تجهیزات را طراحی کرده‌اند. هر یک از این اتاق‌ها دارای دکوراسیون مجزا به سبک مدرن و البته کمی عجیب ‌و غریب هستند. کلی هم وسایل از جمله حوله، سشوار در آنجا دیده می‌شود. هرروز صبح، صبحانه سرو می‌شود و اتاق‌ها هم هرروز نظافت می‌شوند و هر بار پس از پایان کار، روی بالش شما، یک شکلات گذاشته می‌شود. قیمت اتاق‌های دوتخته از 30 پوند آغاز می‌گردد. برای تجربه یک اقامت آسان و راحت با تور اروپا همراه شوید.

هتل نئو (Cuneo) در ایتالیا

چه کشفی! درست در میدان اصلی شهر، هتل رویال Superga واقع شده است. محوطه پارکینگ، در پشت یک در چوبی و درست کنار پیتزا Galimberti قرار گرفته است. در نزدیکی این هتل، تعداد زیادی فروشگاه و رستوران‌های عالی وجود دارند.  با پولی که می‌پردازید، هتل صبحانه هم سرو می‌کند و اتاق‌ها نیز از تجهیزات مناسب برخوردار هستند. این هتل که در قرن نوزدهم ساخته شده، دارای کتابخانه، کاناپه و سرویس دوچرخه رایگان برای گردش در کنار رودخانه و Piedmont است. همچنین، یک سه‌شنبه بازار بزرگ هم در این منطقه وجود دارد. هرچند چونئو با کوه‌ها احاطه شده، اما کلاً ناحیه‌ای هموار است و به همین خاطر، پیاده‌روی در آنجا کار دشواری نیست. اتاق‌های دوتخته از 75 یورو آغاز می‌گردد.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 225

به "ارزان ترین هتل های اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین هتل های اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید