پرورش خواه: استقلال باید تمرکزش را حفظ کند، دیاباته اگر اشتباه نموده، باید تاوان بدهد

به گزارش تور کانادا، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید آبی پوشان پایتخت باید تمرکز خود را حفظ نمایند تا حاشیه ها نتواند روی کار آن ها تاثیری بگذارد.

پرورش خواه: استقلال باید تمرکزش را حفظ کند، دیاباته اگر اشتباه نموده، باید تاوان بدهد

بهروش پرورش خواه پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شرایط این روزهای آبی پوشان پایتخت و حاشیه هایی که در ملاقات این تیم مقابل فولاد خوزستان پیش آمد، اظهار کرد: وقتی در زمین حریف می روی، زمین و زمان علیه تیم مهمان می گردد. تیم مقابل اگر هر کاری انجام دهد، ما باید تمرکز خود را از دست ندهیم. در حال حاضر در تیم استقلال چند پیشکسوت هستند اما چرا در یک بازی انقدر باید حاشیه ایجاد گردد؟

او ادامه داد: در چند بازی اول تا تیم ها جا بیفتند، زمان می برد و این مساله روی تمامی تیم ها صدق می نماید. در بازی استقلال و فولاد، مسابقه بسیار درگیرانه ای را شاهد بودیم و فولاد در این درگیری ها پیروز بود. ما باید بعد از این بازی حواسمان باشد که در بازی های آینده این تنش ها ایجاد نگردد و روی کار خود تمرکز کنیم. حاشیه باعث می گردد تیم تمرکز خود را از دست بدهد. عظیم تر باید طوری رفتار کند که کوچک ترها الگو برداری نمایند. پیشکسوت هرچه آرام تر باشد، جوانان هم آرام خواهند بود اما تا وقتی که پیشکسوت هم عصبانی و هیجانی رفتار کند، شاهد این اتفاقات خواهیم بود.

پرورش خواه در مورد 10 نفره شدن استقلال در دقایق پایانی بازی مقابل و بی توجهی کادر فنی استقلال به این مساله، اظهار داشت: در آن صحنه، اولین نفری که می تواند به سرپرست و یاری های تیم ارتباط بگیرد، کادر پزشکی است. این کادر باید با یاری مربی های تیم و سرپرست در ارتباط باشند. در زمان ما که انقدر یاری مربی وجود نداشت. یاری های استقلال در آن زمان غرق بازی شدند و حواسشان به بازی نبوده است. چرا در دقایق پایانی بازی مقابل فولاد، استقلال باید 10 نفره بازی کند؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد درگیری لفظی دیاباته و فکری که باعث شده سرمربی آبی پوشان پایتخت از این بازیکن گله مند گردد، اظهار کرد: دیاباته بازیکن خوب و تاثیرگذاری است و امیدوارم این بحث ها حل و فصل گردد اما اگر این بازیکن اشتباهی نموده است، باید تاوانش را پس بدهد.

او تاکید نمود: حاشیه همواره وجود دارد اما تیمی پیروز است که حاشیه ها را کنار بگذارد. در زمانی که من بازی می کردم، کسانی بودند که بند کفش من را در می آوردند تا تمرکز من را بهم بزنند اما من توجهی به این کارها نمی کردم. ما باید خودمان عاقل باشیم. ما باید تمرکز خود را حفط کنیم که مسئله ای پیش نیاید. اگر ما نتوانیم تمرکز خود را حفظ کنیم، آن هایی که این حاشیه ها را ایجاد می نمایند پیروز خواهند شد.

پرورش خواه در پاسخ به این سوال که آینده استقلال را با توجه به اتفاقات و حاشیه های اخیر چگونه ارزیابی می کنید؟ اظهار داشت: امیدوارم که این حاشیه ها سریع تر جمع گردد. هیچ نامی عظیم تر از استقلال نیست. برای من هیچ فردی اهیمت ندارد اما مساله ای اهمیت دارد، نام عظیم استقلال است و امیدوارم هر کسی که راهنمایی استقلال را بر عهده دارد، بتواند عملکرد خوبی از خودش بر جای بگذارد و استقلال را به پیروزیت برساند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 847

به "پرورش خواه: استقلال باید تمرکزش را حفظ کند، دیاباته اگر اشتباه نموده، باید تاوان بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرورش خواه: استقلال باید تمرکزش را حفظ کند، دیاباته اگر اشتباه نموده، باید تاوان بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید